Dannybabb Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Natt i Bologna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Tusen takk for flott bidrag til temadagen Her befinner vi oss i skyggeland samtidig som det er lys og kanskje håp i enden av tunnelen Flott med det gjentagende mønsteret innover i bildet, sammen med menneskene gav det en god dybdevirkning. Endret 3. februar 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bra sug innover i bildet.Henger meg litt opp i skeive vegger,men ser jo det kan gå utover gangen innover i bildet om en rettet skeivheten;) Alt i alt ett bra bilde;) Lenke til kommentar
Dannybabb Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takk, veldig hyggelige tilbakemeldinger :-) Har lagt ut en alternativ versjon der jeg har strammet opp litt på komposisjonen, og rettet opp bildet litt. Var litt slurvete før jeg la ut den første versjonen, liker den andre bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg