Nlklas Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hei! Lurte på om oppdateringen "4.1.2" er tilgjengelig i norge for SGtelefonene? I så fall lurer jeg på hvordan jeg skal installere den på telefonen, siden samsung ikke har gitt meg noen pushvarsler. Sitter og her med en Galaxy SII som jeg ikke får installert oppdatering til, den er på 4.0.4 nå. Takk. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Den er ikke kommet ennå, men skal være på vei... Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 En hva med oppdatering til SII? Trodde den skulle ha samme oppdatering som SIII Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Oppdateringen dukker nok opp på våre breddegrader med tid og stunder, men er du utålmodig er det veldig lett å installere 4.1.2 allerede nå. Oppdateringen er alt sluppet i Spania og firmwaren kan hentes her http://www.sammobile.com/firmware/?page=8&view=10785. Installasjonen tar ca 10 min og en guide til fremgangsmåten finnes her: http://androidcritics.com/update-samsung-galaxy-s2-i9100-to-official-android-4-1-2-jelly-bean-xxxxlsj-firmware/ Du trenger ikke å roote telefonen for å gjøre dette og programvaren du legger inn er offisiell fra Samsung . Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Får man norsk språk med den oppdateringen? Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jepp. Når du starter telefonen første gang blir du bedt om å velge språk. Spansk er forhåndsvalgt men du kan fint velge norsk eller engelsk i stedet Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Fungerer det med SII også? Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Anbefaler deg å sjekke linkene jeg sendte - står relativt tydelig at dette gjelder Galaxy S2 Denne oppdateringen oppgraderer SGS2 til Android 4.1.2. Endret 4. februar 2013 av CptAwesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå