lknight Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 jeg har en blogg på wordpress hvor jeg har lyst til å legge til knapper som f.eks "like", "anbefal", "tweet" og "g +1"-knapper øverst og nederst på hver blogpost jeg poster på siden min. hvordan lager jeg slike koder slik at jeg slipper å gjøre det manuelt for hver blogpost jeg gjør..? noen ideer? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bruker "Really simple Facebook Twitter share buttons" plugin jeg, da har jeg masse instillinger jeg kan gjøre, og kan ha knapper øverst og nederst osv. Men er det snakk om wordpress.com blogg? Isåfall så har jeg null erfaring med det, om du kan legge inn plugins og slikt. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 skjønner. nei, er min egen blogg jeg har.. nå prøver jeg å finne ut av hvordan jeg får social-knappene over til selve innlegget/posten, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør dette. altså slik: http://bildr.no/view/1383816 også lurer jeg på hvordan man får knappene nærmere hverandre... vet du? takker for forslaget! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du bruker da altså Wordpress-plattformen og har lagt inn pluginen? Inne på settings på pluginen kan du velge at de skal dukke opp under poster, hovedsiden osv. Avstanden på knappene kan endres om du går i "Plugins" og klikker "Edit" på den plugin, men hvor eksakt koden du må endre befinner seg, er jeg usikker på. Jeg skal prøve å finne ut av det. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) stemmer bra det, ja. takker! jeg fant forøvrig en plugin som gjør akkurat det jeg vil, men bare et lite problem... share-knappen på den fungerer både som en share-knapp OG like-knapp.... jeg vil gjerne ha separate knapper for både share og like.. plugin jeg snakker om heter 'social sharing toolkit'. det jeg hadde trengt å vite der er hvordan jeg får stilt knappene nærmere hverandre samt fikset en ekstra knapp til pluginen... vet du det? prøvd å snoke rundt i hele dag, men har ikke funnet løsning så langt. Endret 4. februar 2013 av lknight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå