Gå til innhold

BK: Dark Fields of Death

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://youtu.be/PBVxAnRTxy0

Alone in the dark, shaking for the fix

Waiting for the sun to show it's face

Will this be my final day or has it already gone?

So then I just slip away into dreamland

Dark fields of pain I'm running

Is it me who's wanted?

Shadows of death are calling

Am I... am I... am I dying?

Shoot me up with the smack

Or shoot me down with a bullet

Really, it's all the same game

I cannot hide from my needs

My only saviour is the rush

It will keep my body from bleeding

Dark fields of pain are running

Is it me who's wanted?

Shadows of death are calling

Am I... am I... am I dying?

Lenke til kommentar

I liked it :)

Takker;)

Tusen takk for flott bidrag til temadagen :) Ett flott og fortellende bilde, ett liv i skyggen, som utdypes med sterk tekst, leter litt etter ord akkurat nå. Virkelig `i dobbel` forstand effekt her.

Takker.Ja slikt setter meg ut også....

Et sterkt bilde, Jan Erik ! :)

Takker;)

Lenke til kommentar

Godt fortalt fra gata. Kunne passe til neste temadag også, Sound of silence , tolket med henblikk på alt vi fortier, går forbi og ikke snakker om.. :)

Takker;)

Ikke så mye som skal til.Husker vi var i Oslo en tur,jeg å frua,regnet og hadde derfor 2 paraplyer.Hvor jeg da får se en sitte ute i regnet,og gir han den ene paraplyen.Den takken jeg fikk da,kommer jeg nok aldri til å glemme....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Godt fortalt fra gata. Kunne passe til neste temadag også, Sound of silence , tolket med henblikk på alt vi fortier, går forbi og ikke snakker om.. :)
Takker;)Ikke så mye som skal til.Husker vi var i Oslo en tur,jeg å frua,regnet og hadde derfor 2 paraplyer.Hvor jeg da får se en sitte ute i regnet,og gir han den ene paraplyen.Den takken jeg fikk da,kommer jeg nok aldri til å glemme....

Tenk om alle tenkte sånn, da hadde verden bare vært vakker! :)

I see friends shaking hands, say how do you do, they really say, I love you :) Legger ved en liten hilsen til deg og din fru :)

Lenke til kommentar
Takker;)Ikke så mye som skal til.Husker vi var i Oslo en tur,jeg å frua,regnet og hadde derfor 2 paraplyer.Hvor jeg da får se en sitte ute i regnet,og gir han den ene paraplyen.Den takken jeg fikk da,kommer jeg nok aldri til å glemme....
http://www.youtube.com/watch?v=A3yCcXgbKrETenk om alle tenkte sånn, da hadde verden bare vært vakker! :)I see friends shaking hands, say how do you do, they really say, I love you :) Legger ved en liten hilsen til deg og din fru :)

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...