Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Dark Fields of Death Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 http://youtu.be/PBVxAnRTxy0 Alone in the dark, shaking for the fix Waiting for the sun to show it's face Will this be my final day or has it already gone? So then I just slip away into dreamland Dark fields of pain I'm running Is it me who's wanted? Shadows of death are calling Am I... am I... am I dying? Shoot me up with the smack Or shoot me down with a bullet Really, it's all the same game I cannot hide from my needs My only saviour is the rush It will keep my body from bleeding Dark fields of pain are running Is it me who's wanted? Shadows of death are calling Am I... am I... am I dying? Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tusen takk for flott bidrag til temadagen Ett flott og fortellende bilde, ett liv i skyggen, som utdypes med sterk tekst, leter litt etter ord akkurat nå. Virkelig `i dobbel` forstand effekt her. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Et sterkt bilde, Jan Erik ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Godt fortalt fra gata. Kunne passe til neste temadag også, Sound of silence , tolket med henblikk på alt vi fortier, går forbi og ikke snakker om.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 I liked it Takker;) Tusen takk for flott bidrag til temadagen Ett flott og fortellende bilde, ett liv i skyggen, som utdypes med sterk tekst, leter litt etter ord akkurat nå. Virkelig `i dobbel` forstand effekt her. Takker.Ja slikt setter meg ut også.... Et sterkt bilde, Jan Erik ! Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Godt fortalt fra gata. Kunne passe til neste temadag også, Sound of silence , tolket med henblikk på alt vi fortier, går forbi og ikke snakker om.. Takker;) Ikke så mye som skal til.Husker vi var i Oslo en tur,jeg å frua,regnet og hadde derfor 2 paraplyer.Hvor jeg da får se en sitte ute i regnet,og gir han den ene paraplyen.Den takken jeg fikk da,kommer jeg nok aldri til å glemme.... 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Godt fortalt fra gata. Kunne passe til neste temadag også, Sound of silence , tolket med henblikk på alt vi fortier, går forbi og ikke snakker om.. Takker;)Ikke så mye som skal til.Husker vi var i Oslo en tur,jeg å frua,regnet og hadde derfor 2 paraplyer.Hvor jeg da får se en sitte ute i regnet,og gir han den ene paraplyen.Den takken jeg fikk da,kommer jeg nok aldri til å glemme.... Tenk om alle tenkte sånn, da hadde verden bare vært vakker! I see friends shaking hands, say how do you do, they really say, I love you Legger ved en liten hilsen til deg og din fru Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 lækkert s/h bilde dette Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Godt fortalt fra gata. Kunne passe til neste temadag også, Sound of silence , tolket med henblikk på alt vi fortier, går forbi og ikke snakker om.. Takker;)Ikke så mye som skal til.Husker vi var i Oslo en tur,jeg å frua,regnet og hadde derfor 2 paraplyer.Hvor jeg da får se en sitte ute i regnet,og gir han den ene paraplyen.Den takken jeg fikk da,kommer jeg nok aldri til å glemme.... http://www.youtube.com/watch?v=A3yCcXgbKrETenk om alle tenkte sånn, da hadde verden bare vært vakker! :)I see friends shaking hands, say how do you do, they really say, I love you Legger ved en liten hilsen til deg og din fru :) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 lækkert s/h bilde dette Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg