jigvik Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har i lang tid leitet etter ny ringelyd til min Nokia 6100. Er på jakt etter en lyd som likner en gammeldags telefon (ca. 70-80-tallet). Skikkelig bråkete lyd altså.... Har søkt utallige plasser på ordene "Bell" og "Clock", da det aner meg at ringelyden "må" hete noe med det, men jeg er seff ikke 100% sikker. Mange vil sikkert synes det er en grusom lyd, men jeg synes den er stilig. Har en pompis som har en sånn lyd til sin SE 610..... Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 be han som har den ringelyden til sin T-610 om å sende deg ringelyden som et vedlegg i en MMS-melding da vel. Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Er ringelyder til Sony-Ericsson og Nokia kompatible med hverandre? Det trodde jeg....men mulig jeg tar helt feil..... Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Kompisen min sendte lydfilen (midi) til meg som vedlegg og den funka fint! Filen heter old_phone.mid Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Funka fint å sende den "gamle" ringelyden over fra min T610 over til faderns S55. Vet ikke hvordn det er med Nokia. Jeg har faktisk ALDRI eid en Nokia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå