Henriko19 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hei Jeg skal ha en engelsk presentasjon om 3 uker, og vi har frist til imorgen med å komme med en problemstilling som vi kan snakke om. Vi kan velge helt fritt hva vi skal snakke om, men vi må ha en problemstilling som presentasjonen skal være knyttet til. Noen som har noen ideer eller tips? Lenke til kommentar
festen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg tror du kunne valgt et veldig smalt emne, helst så smalt at ingen visste noe særlig om det. Samtidig som det kunne være nyttig å vite noe om. Noe som kunne være spennende for både deg og andre og vite mer om. 1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Snakk om en av dine interesser. Det gjør at du presenterer mer engasjert om temaet, og det smitter ofte over på publikum. Mvh Faller Lenke til kommentar
Henriko19 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Tusen Takk Men det er bare så sinnsykt mye man kan snakke om... Har dere noen tips til et emne eller en problemstilling? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hva slags interesseområder har du da? Mvh Faller Lenke til kommentar
Henriko19 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg liker sport og historie Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvis du liker historie så kan du snakke om "Plan red" som gikk ut på rundt 1930 planla USA å angripe Storbritannia og deres kolonier. Ble jo aldri noen krig, men var veldig nøye planlagt. Gikk en episode om dette i går på discovery 14:00 mener jeg å huske, men husker ikke navnet på programmet.. Den blå siden var iallefall USA og den røde siden var Storbritannia. 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Skriv om D-dagen eller slget om stalingrad. Problemstillingen kan være: hvorfor gikk det som dey gikk? 1 Lenke til kommentar
Henriko19 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Okei, Tusen Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå