Kent Rune Haugen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Stor skygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tusen takk for flott bidrag til temadagen Kjempestilig bilde med flotte skygger og gode, harmoniske farger. Lærte noe nytt i dag også, var ikke klar over at edderkoppene hadde dobbelt opp med øyne på hver side av hodet, men ser jo helt klart fordelen Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Tusen takk for flott bidrag til temadagen Kjempestilig bilde med flotte skygger og gode, harmoniske farger. Lærte noe nytt i dag også, var ikke klar over at edderkoppene hadde dobbelt opp med øyne på hver side av hodet, men ser jo helt klart fordelen Takker Om jeg ikke tar helt feil så har de aller fleste edderkopper 4 sett med øyne, plassert litt forskjellig avhneging av art. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tøfft bilde. Skyggene blir sammenhengende opp til høyre. Artig effekt. Min kone ville ikke se på bildet. Sikkert mange andre også med eddekoppfobi Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Tøfft bilde. Skyggene blir sammenhengende opp til høyre. Artig effekt. Min kone ville ikke se på bildet. Sikkert mange andre også med eddekoppfobi Rart det der med fobier, selv ikke særlig begeistret for disse krypa, di kan bare få løpe sin vei langt vekk fra meg. Men med en gang kamera kommer i hånda, da vil de liksom aldri stå lenge nok stille så jeg kommer meg nærme nok til å få ett bilde av dem. Endret 3. februar 2013 av Kent Rune Haugen Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Stilig effekt av skyggene, dobler antall ben og gjør enda mer edderkopp ut av den:) Søt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg