L-G-T Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hei. Jeg ser etter en tjeneste der jeg kan bestille ting til en adresse i Los Angeles for så å hente det selv litt senere. Jeg skal nemlig legge ut på en roadtrip og trenger en del ting for å sette igang. Isteden for å bruke mye tid på å kjøre rundt i LA og skaffe div til turen ønsker jeg å forhåndsbestille det jeg trenger fra Norge og få det shippet til et sted sånn at jeg kan plukke opp alt samlet ved ankomst (amerikansk gps, cooler, div 12v osv). Any ideas? Mvh L.G Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hei. Jeg ser etter en tjeneste der jeg kan bestille ting til en adresse i Los Angeles for så å hente det selv litt senere. Jeg skal nemlig legge ut på en roadtrip og trenger en del ting for å sette igang. Isteden for å bruke mye tid på å kjøre rundt i LA og skaffe div til turen ønsker jeg å forhåndsbestille det jeg trenger fra Norge og få det shippet til et sted sånn at jeg kan plukke opp alt samlet ved ankomst (amerikansk gps, cooler, div 12v osv). Any ideas? Mvh L.G Jeg ville sende det din første hotellet, bare si fra til hotellet. 1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har selv bestilt til hotellene jeg har bodd på fra f.eks. Amazon. Sendte en forespørsel bare i forkant til hotellet og timet bestillingen sånn at det ankom omtrent når jeg også skulle dit. 1 Lenke til kommentar
L-G-T Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Lurt, men det hadde vært suverent hvis det hadde vært en tjeneste som jetcarrier e.l, men som lagrer for henting og ikke videresending. Takk for svar btw Mvh Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mulig dette kan være noe da? 1 Lenke til kommentar
L-G-T Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Notus, du er intet annet enn genial takk mr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå