RuneBr Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 En venn av meg skal holde en tale i ettermiddag. Trenger en norsk internettside som viser hva som har skjedd på denne dagen bakover i tid. Har søkt mye, men uten suksess. Er det noen som har et tips? mvh Rune Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nå husker jeg ikke addressen, men jeg vet jeg har finnet et slikt sted. Søk på bursdager og slikt på google og se om du får opp noe. Siden ejg fatn var nemlg for å se hvilke viktige ting som hadde skjedd samme dag du ble føtt, eller samme år. Bare til å bruke dem da og si at du har bursdag i dag. Beklager at jeg ikke kan hjelpe me Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei! Vet ikke om det finnes noe på internett, men du finner jo noe på Tekst-TV NRK1, hehe. Ganske lite, men kanskje det kan være til hjelp? Tror det er side 586 eller noe. Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 De fleste avviser (i papirformat) har vel noe sånt. Sjekk nettavisene også du for å vere sikker. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Prøv denne http://www.scopesys.com/anyday/ Desverre ikke Norsk, og det er vel forseint også. Men interesant uansett. Lenke til kommentar
RuneBr Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Takker for innspillene, selv om jeg ikke kom helt i mål... Vi kjørte den engelske varianten og fant noen rockere. Det får holde // Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå