jarle-60 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bakgaten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tusen takk for flott bidrag til temadagen Spennendes etterbehandling av den skyggefulle bakgaten, nesten litt mystiskt Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Dette var et meget flott temabilde. Både komposisjon og valg av gråtoner gir liv til bildeflaten. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Blir litt tatt av det bildet her:) Sett på det flere ganger. Lyset og linjene. Set at du må ha behandlet det på en bestemt måte for å få denne effekten. Det forsterkede lyset på husene, Kantene på tretoppene som gjør seg så godt. Er det noe du kunne tenke deg å dele? Er lov å si nei! Stilig i mine øyne iallefall Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Effekten kledde bildet veldig bra.Godt jobba;) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takker og bukker så mye for det. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Her er det ingen hemmeligheter men jeg husker ikke helt hva jeg gjorde( aldern) Satt og gjordr det til S/H i C6 og var innom invert . Du må bare prøve deg frem Jarle Blir litt tatt av det bildet her:) Sett på det flere ganger. Lyset og linjene. Set at du må ha behandlet det på en bestemt måte for å få denne effekten. Det forsterkede lyset på husene, Kantene på tretoppene som gjør seg så godt. Er det noe du kunne tenke deg å dele? Er lov å si nei! Stilig i mine øyne iallefall Blir litt tatt av det bildet her:) Sett på det flere ganger. Lyset og linjene. Set at du må ha behandlet det på en bestemt måte for å få denne effekten. Det forsterkede lyset på husene, Kantene på tretoppene som gjør seg så godt. Er det noe du kunne tenke deg å dele? Er lov å si nei! Stilig i mine øyne iallefall Blir litt tatt av det bildet her:) Sett på det flere ganger. Lyset og linjene. Set at du må ha behandlet det på en bestemt måte for å få denne effekten. Det forsterkede lyset på husene, Kantene på tretoppene som gjør seg så godt. Er det noe du kunne tenke deg å dele? Er lov å si nei! Stilig i mine øyne iallefall Her er det ingen hemmeligheter men jeg husker ikke helt hva jeg gjorde( aldern) Satt og gjordr det til S/H i C6 og var innom invert . Du må bare prøve deg frem Jarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg