Myst Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ja, etter år med singelliv, har Eros endelig hjulpet til og bringet veldig søt jente i livet mitt. Hadde en veldig koslig date i går og utsiktene ser virkelig bra ut. Tusen takk! 5 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer, håper dere går noen fine år i møte Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Takk for det. Hehe, mye som gjenstår å finne ut, så tiden får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 konge! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 *brofist pounded* Hun hadde bursdag i går og livet ville ha det til at vi skulle feire det sammen. Ble veldig knalldag med kino først og middag og dessert hos meg. Gentlemen forteller ikke helst detaljer, men kan si jeg fulgte henne med ut i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 *brofist pounded* Hun hadde bursdag i går og livet ville ha det til at vi skulle feire det sammen. Ble veldig knalldag med kino først og middag og dessert hos meg. Gentlemen forteller ikke helst detaljer, men kan si jeg fulgte henne med ut i dag. Oppdatering ? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Oppdatering på hva? Denne var kun ment som et gledesutbrudd, ikke snoking i privatlivet mitt. Ingen dype oppdateringer her, bortsett fra at vi har det koslig når vi er sammen. *Tråd stengt for ytterligere "oppdateringer"* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå