tomacro Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Hei. Har et par spørsmål,der jeg driver å prøver å lage en type logg. 1: For det første lurer jeg på noe som heter ''counter code''? Dette er tydeligvis ,der jeg kan fylle ut stikkord for søkemotoren? Eller tar jeg helt feil? hvordan skal jeg da gå frem her for å skrive dem inn? 2: Banner codes: Hvordan fungerer dette? Jeg har flere valg her: F,eks banner 1. Banner Code 1: Har mye plass til å fylle ut, hva er dette til? Banner title 1: Banner link 1: Banner text 1: Hva er egentlig forskjellen her og hva gir dette meg? Og slik fortsetter det helt til Banner 5. Setter pris på om noen kan forklare meg dette her og hvor viktig dette er for meg Jeg driver å leker meg litt her,så greit å lære litt. Jeg testet ut f,eks banner 1 ,ved å fylle ut litt, der jeg tenkte det kunne ha noe med banneren øverst å gjøre. Men det var helt nederst det kom testing når jeg først fylte det ut. Så ble litt forvirra av dette Endret 3. februar 2013 av tomacro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå