storhil Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Trenger hjelp til kjøp av ny tv, et mylder av tv`er, men få som støtter de fleste filtypene etter det jeg kan skjønne, så jeg håper å kapre oppmerksomheten til noen som har veldig god kunnskap angående dette. Det må da snart være mulig å få tv`er som støtter de vanligste filtypene?? De jeg kan finne støtter som regel bare mpeg2/4, men så står det at de støtter flere via usb. Men da ikke via dlna?? Må nevne jeg synes div nettbutikker er dårlige til å opplyse om hvilke filtyper som støttes! Dette må altså være en tv med støtte for DLNA og minimum disse filtypene: mpeg2/4, avi, xvid, mkv. Budsjett: ser for meg under 5000, men har den meget bra filstøtte vil jeg vite om den selv om den overstiger. LED, 32-42 tommer- fleksibel. Wifi innebygd eller "klar". Fordel med støtte for netflix, ol. Og ja, på den gamle tv`en har vi en mediaspiller, håper vi kan greie oss uten èn til. Endret 3. februar 2013 av storhil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå