Gå til innhold

[Løst] Det beste skjermkortet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For 10 000 kr får du 4x HD 7950, det er helt klart den kraftigste løsningen du kan få med det budsjettet, men om du ikke har tenkt å spille med 3x XL2420T i eyefinity er det rimelig bortkastet.

Skjermkort kjøper man når man vet hvilken skjerm man skal spille på, hva akseptabel framerate er og at det ikke finnes fremtidssikring.

Lenke til kommentar

http://www.hardware....jermkort/116508

:dribble:

Jeg er fornøyd med 690, men det er unødvendig.

Hva spiller du, på hvilken hardware og skjerm?

Hva er god FPS for deg? 40? 60?

Takk for tipse muligens jeg kjøper dette. Spiller spill som Far Cry 3 og Max Payne 3. Jeg har en 24" full hd skjerm. GTA V vil jo komme til PC om en god stund, ønsker et skjermkort som kan ta det.

Hva var prisen på det skjermkorte du oppga :) Tror jeg kjøper det visst prisen ikke er over 10k.

Lenke til kommentar

Takk for tipse muligens jeg kjøper dette. Spiller spill som Far Cry 3 og Max Payne 3. Jeg har en 24" full hd skjerm. GTA V vil jo komme til PC om en god stund, ønsker et skjermkort som kan ta det.

Hva var prisen på det skjermkorte du oppga :) Tror jeg kjøper det visst prisen ikke er over 10k.

Prisen på det er ca. 9.5K ;) Gta er ikke på langt nær like ressursbrukende som Far Cry ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...