sevs Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Går det an å få to datamaskiner til å kommunisere med hverandre, i samme kabinett, med samme skjerm etc, i samme kabinett? At de deler disker, prosessor, skjermkort, nettverk, psu, ram, alt sammen? Endret 2. februar 2013 av sevs Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Går det an å få to datamaskiner til å kommunisere med hverandre, i samme kabinett, med samme skjerm etc, i samme kabinett? At de deler disker, prosessor, skjermkort, nettverk, ram, alt sammen? Cluster eller virtualisering -frank Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Cluster eller virtualisering -frank Hva er det? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vil du kombinere datakraften fra to maskiner, eller ha to maskiner som deler maskinvare? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Cluster & Virtualisering Åpne begge to Endret 2. februar 2013 av Gjest Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva er det? Hvis du må spør tror jeg det er litt over ditt kompetansenivå -frank 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 ok. Hva med bare psu-er? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nå må du si litt mer om hva du prøver å oppnå. Vi kan ikke bruke tid på å gjette oss frem til hva du vil. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Hvis jeg har 2 PSUer i en og samme datamaskin, kan jeg da f.eks. bruke den ene til hovedkort og den andre til disker? eller Kan jeg parallellkoble psuene? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvis jeg har 2 PSUer i en og samme datamaskin, kan jeg da f.eks. bruke den ene til hovedkort og den andre til disker? eller Kan jeg parallellkoble psuene? Det finnes kabler for å gjøre det så da burde det gå. http://www.frozencpu.com/products/5637/cpa-167/Lian_Li_Dual_Power_Supply_Adapter_Cable.html Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Det finnes kabler for å gjøre det så da burde det gå. http://www.frozencpu.com/products/5637/cpa-167/Lian_Li_Dual_Power_Supply_Adapter_Cable.html takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå