Tømmerås Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg skal ta ny førerprøve etter 2 års inndragelse, jeg er pålagt å ta fullstendig ny førerprøve. Jeg hadde kl. AB og lurer på om jeg trenger å kjøre opp til både A og B? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Holder å kjøre opp på B. Jeg mista når jeg hadde B og A1, fikk igjen A1 når jeg kjørte opp med bil. Spurte førerlærern om det etterpå, han sa at det øverste teller. Så hvis jeg hadde BE burde jeg kjørt opp med henger, f.eks. Edit: BE ja Endret 7. februar 2013 av Sveern Lenke til kommentar
Prøve.no Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Som Sveern sier så kjører man opp i den øverste klassen man har, eventuelt så kan man kjøre opp i en lavere klasse, men man vil da miste retten til klassene som regnes å ligge over denne. Forresten ville jeg ikke kjørt opp til klasse B1, da det er firehjuls motorsykkel/moped. Antar at Sveern mener BE. Lykke til med ny oppkjøring! Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Ja, den 26 april ble jeg på nytt innehaver av samme type førerkort som jeg hadde tidligere, denne gang blir jeg å ta vare på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå