allyse Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hva ser dere på når dere kjøper bilstereo? Kommer snart noen tester av bilstereo på amotor.no og siden dere er brukerene er det greit om dere kan komme med noen inspill hva vi skal se ekstra nøye på Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 lyd self.. watt.. og utseende..helst kule fungsjoner som at hele frontdeksjelet går sakte ut og til siden så man kan putte i cd. det skal self være elektrisk.. ikke sånn som kassettspillere.. .. hehe. og gjerne skjerm. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 fint om noen kan komme litt over skrytespecs i anmeldelsene deres. har store planer til jeg blir 18, om fin lyd. test av forskjellige elementer, kasser, forsterkere, enkeltkomponenter og sånn. fint å teste batterier og kondiser også, kanskje? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 I et bilsetereo anlegg mener jeg det som er "kulest" er syk bass, 15"?, tv og kule forsterkere og en kul mp3 spiller med stor hd.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvis man tenker på hvordan man har det hjemme, så er det mange som ønsker at det skal spille høyest mulig, og dundre mest. De samme personene vil nok ha det samme i bilene sine. Jeg personlig liker å ha en litt "rumle" bass i bilen. Jeg har en PPI forsterker og en Boston sub. Det er kanskje ikke det beste, men der rister godt nok. Når det gjelder frontsystem, så har jeg noe orginale dritt-tinge greier. Når jeg skal en gang kjøpe meg nytt frontsystem, så vil jeg ha noe som ikke har en overdøvende diskant, bra mellomtone. NB! jeg mener at frontsystemet ikke skal ha bass! Når det gjelder hattehyllehøyttalere, så skyr jeg det som pesten. Det er bortkastede penger! Spesiellt 6X9 høyttalere. Mitt råd: Test alt dere kan få tak i og skriv det dere mener. Hvordan lyden er osv, men siden dette nok kommer til å testes i en bil blir det kanskje en del forskjeller på lyden. Det er fordi bilene er forskjellige, og lyden blir reflektert forskjellig fra bil til bil. Men lykke til! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Enig med sint brus. Test ting før dere kjøper, og les tester som bare f. Og vær klar over at det kan være mye å spare på å bestille fra utlandet! Har nylig bestillt en Boston Acoustics PRO 12". Skal du få noe som spiller like høyt og musikalsk i dag, så er en 12" Eclipse et alternativ, men så koster den endel mer også. I Norge koster denne ca 5000, men jeg nå får en tilsendt for knappe 3000. Løp og kjøp, hehe Personlig satser jeg mere på kvalitet over kvantitet. Blafrebass er det verste jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå