AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Okeii.. Så er vanskelig og skrive dette i min tilstand nå.. Men igår morres så slo jeg og damen opp.. Etter en månde sammen bare.. Men hør meg ferdig. Vi har vært litt opp og ned de siste ukene, pga hun sliter med deprisjoner, angst også videre.. Så vi har vært litt ute av forhold men kommet raskt tilbake igjen.. Men igår natt så fikk jeg 200 mldinger av henne hvor hun forklarte at hun hadde følesler for eksen sin (Han har brutt all kontakt og kommer aldri tilbake etter at hhan gjorde hun gravid) Også sier hun "I love you, but still don't love you" Var en av tingene hun skrev.. noe som gnager og jeg skjønner det ikke helt.. Vi var sammen en månde bare, men hun har vært den beste jeg noen gang har hatt.. Så er sønder knust sitter her og griner, sletta alle bilder på mobilen og greier ikke tenke på hva jeg skal gjøre.. drevet med selvkutting en stund også og det brøt løs igjen idag.. siden først nå har jeg vært hjemme siden det skjedde og fått tenkt.. Men hun har følelser og er utrolig glad i meg.. men sier at det er for vårt begge beste at vi ikke er sammen, og at det er best for meg at jeg ikke er sammen med ei som sliter så veldig psykisk.. Men det har jeg visst siden starten, og aldri klagd eller noe.. alltid prøvd og hjelpe henne.. Men for meg så er det best at vi er sammen, siden jeg overlever psykosene hennes og deprisjonen.. Men er såå borte nå, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. hun sa vi fortsatt kan være venner, men trur ikke jeg kan takle det.. har fått skummle tanker i huet om at ingenting er vært noe.. og suicidel tanker.. Men slapp av er ikke så dum, har bare fått ideer osv.. Hva burde jeg gjøre? hun sier at hun har følelser for meg.. men kjenner ikke gnisten.. BUrde jeg bare la henne få tid og se hva som skjer? Eller burde jeg bare la gå? Isåfall er det noe av det dummeste jeg har gjort.. Har så mye følelser og takler ikke og gå uten henne.. Har vært i forhold før, men har ALDRI vært sånn som nå.. Sorry for litt langt innlegg men måtte få det ut, og forhåpentlig få noe response.. ;( Anonym poster: ae5e6960c487e82ad08370e7a763dea0 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Du kan jo begynne med å gi det litt tid og få det på avstand. Tenke på noe annet rett og slett. Vær sammen med venner, gjør noe gøy sammen med noen. Så lenge du sitter alene så vil du ikke klare å tenke på noe positivt, slik er det bare. Av erfaring vet jeg at jenter fort kan finne på å gi deg forhåpninger med å si ting som "jeg vil alltid ha følelser for deg" osv. uten ha den minste intensjon om å ta deg tilbake. Og når og hvis det skjer at hun vil ha deg tilbake, så skal det ikke være slik at HUN skal ha deg tilbake. Dere skal ta HVERANDRE tilbake. Så om du virkelig vil ha henne tilbake så gjør noe annet enn å tenke på henne hele tiden, uansett om det virker vanskelig akkurat nå. Bare la hun være i fred med seg selv og få tenke selv, så gjør du det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) lol14 Endret 30. september 2017 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Du kan jo begynne med å gi det litt tid og få det på avstand. Tenke på noe annet rett og slett. Vær sammen med venner, gjør noe gøy sammen med noen. Så lenge du sitter alene så vil du ikke klare å tenke på noe positivt, slik er det bare. Av erfaring vet jeg at jenter fort kan finne på å gi deg forhåpninger med å si ting som "jeg vil alltid ha følelser for deg" osv. uten ha den minste intensjon om å ta deg tilbake. Og når og hvis det skjer at hun vil ha deg tilbake, så skal det ikke være slik at HUN skal ha deg tilbake. Dere skal ta HVERANDRE tilbake. Så om du virkelig vil ha henne tilbake så gjør noe annet enn å tenke på henne hele tiden, uansett om det virker vanskelig akkurat nå. Bare la hun være i fred med seg selv og få tenke selv, så gjør du det samme. Det er greit nok at du takler henne, at hun er psykisk ustabil og sliter mentalt. Men kanskje hun må være litt for seg selv. Det er ikke sikkert at hun orker deg akkurat nå. Gi det tid, og la gå. Hun tar deg tilbake når, og hvis hun føler det er det rette. Ting er veldig.. rare ville jeg vell sagt akkurat nå.. Siden, hun spurte meg om jeg ville være med henne og drikke på tirsdag oss henne.. bare oss to asså. Og samt imorgen ha samleie da.. Og vi snakker jo hele tiden enda, hun snakker til meg først også.. Prøver liksom ikke for fulle livet og snakke med henne.. Så jeg er veldig forvirret nå.. Men skal bare la det gå sin vei og ikke nevne det på en stund.. Hva trur dere at dette mener/betyr? Anonym poster: 19ca2dc3bb7c6692551669d2957c1eb2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Okeii.. Så er vanskelig og skrive dette i min tilstand nå.. Men igår morres så slo jeg og damen opp.. Etter en månde sammen bare.. Men hør meg ferdig. Vi har vært litt opp og ned de siste ukene, pga hun sliter med deprisjoner, angst også videre.. Så vi har vært litt ute av forhold men kommet raskt tilbake igjen.. Men igår natt så fikk jeg 200 mldinger av henne hvor hun forklarte at hun hadde følesler for eksen sin (Han har brutt all kontakt og kommer aldri tilbake etter at hhan gjorde hun gravid) Også sier hun "I love you, but still don't love you" Var en av tingene hun skrev.. noe som gnager og jeg skjønner det ikke helt.. Vi var sammen en månde bare, men hun har vært den beste jeg noen gang har hatt.. Så er sønder knust sitter her og griner, sletta alle bilder på mobilen og greier ikke tenke på hva jeg skal gjøre.. drevet med selvkutting en stund også og det brøt løs igjen idag.. siden først nå har jeg vært hjemme siden det skjedde og fått tenkt.. Men hun har følelser og er utrolig glad i meg.. men sier at det er for vårt begge beste at vi ikke er sammen, og at det er best for meg at jeg ikke er sammen med ei som sliter så veldig psykisk.. Men det har jeg visst siden starten, og aldri klagd eller noe.. alltid prøvd og hjelpe henne.. Men for meg så er det best at vi er sammen, siden jeg overlever psykosene hennes og deprisjonen.. Men er såå borte nå, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. hun sa vi fortsatt kan være venner, men trur ikke jeg kan takle det.. har fått skummle tanker i huet om at ingenting er vært noe.. og suicidel tanker.. Men slapp av er ikke så dum, har bare fått ideer osv.. Hva burde jeg gjøre? hun sier at hun har følelser for meg.. men kjenner ikke gnisten.. BUrde jeg bare la henne få tid og se hva som skjer? Eller burde jeg bare la gå? Isåfall er det noe av det dummeste jeg har gjort.. Har så mye følelser og takler ikke og gå uten henne.. Har vært i forhold før, men har ALDRI vært sånn som nå.. Sorry for litt langt innlegg men måtte få det ut, og forhåpentlig få noe response.. ;( Anonym poster: ae5e6960c487e82ad08370e7a763dea0 Den beste veien til å bli ulykkelig er å ønske noe du ikke kan få, noe som ikke eksisterer. Faktisk, det GARANTERER ulykke.. Du vil at denne jenten skal elske deg, men det kan hun ikke, selv om hun vil. Du har funnet deg ei fin jente og du kan finne deg en som er mye bedre. Vær takknemlig for minnene dere fikk sammen, og finn en ny jente du passer med. Lykke til Jeg var i en tilsvarende situasjon for en stund siden, var hjemme hos eksen med moren hennes og vi skulle til å gjøre det slutt. Jeg tok egentlig farvel for siste gang, og så blir eksen lei seg og bønnfalt meg om å tilgi henne. Hun var livredd for å miste meg som venn, men vi passet egentlig ikke i noe forhold, vi ble for forskjellige. I ettertid ser jeg at jeg skulle gjort det slutt der og da, men det siste jeg ville gjøre var å såre henne. Sånn er det med følelser, de har lite med fornuft å gjøre.. Endret 4. februar 2013 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Haha, la henne gå du. Alt funker mye bedre etter vært da. Endret 4. februar 2013 av Djevelen Marcus Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Vet liksom ikke hva jeg skal tru.. Sant nok burde komme meg over henne, for det første så vil jeg ikke.. Hun var perfekt på alle mulige måter. Og for det andre så sender hun så jævla mange forskjellige signaler.. Idag så skulle vi møtes pga vi skulle ha samleie, hun var veldig kåt osv så hun spurte. Og imorra skulle jeg komme til henne pga faren ikke var hjemme og vi skulle drikke ilag, bare oss to.. Dette har hun spurt meg om før.. Så jeg spurte hvorfor hun ville drikke så veldig med meg og fikk svaret "I like you, you're wierd". Hun spurte om vi fortsatt var venner osv.. men virker som hun vil eller prøver eller hva faen.. Møttes littegrann på skolen idag også.. Samt var på senteret en times tid den dagen vi slo opp siden hun skulle til moren sin, og lurte om jeg ville møte henne.. Da klemte vi osv, fikk jeg et kyss på kinnet også sa hun snakkes på face etterpå.. Så er veldig forvirret.. Hva trur dere? Anonym poster: 19ca2dc3bb7c6692551669d2957c1eb2 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Finnes ikke noe fasit. Dog vil jeg som flere andre har sagt anbefale deg å distansere deg fra henne en stund. Den type "forhold" dere har i dag skader deg mentalt. Til slutt kommer du til å være så usikker og stresset over situasjonen at du mister fokus på andre viktige ting. Men dette er noe du selv må finne ut av. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Joaa.. Prøver, men er seriøst ikke lett.. Samt hun snakker til meg også videre uten at jeg starter en samtale.. Så det ligger noe bak alt, men gir det tid før jeg gidder og spørre hva hun vil osv.. Merker at jeg er veldig depresiv også nå.. Så jaa.. Anonym poster: 19ca2dc3bb7c6692551669d2957c1eb2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvis hun vil ha deg så får hun jobbe for det. Hvis hun er usikker så får hun være usikker - alene. Du har viktigere ting enn ei jente å tenke på, du har en fremtid på skolen som krever ganske mye av din tid og da er du for opptatt til å somle bort tid på slike som henne. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kutt ALL kontakt. Aldri snakk med kvinnfolket igjen. Det finnes fler, bedre jenter for deg der ute. /thread. Ikke noe å lure på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kanskje trådstarter er den som sliter mest med psyken, og at jenta sier i fra på den måten for å gjøre bruddet så lite ubehagelig som mulig. Bare en tanke som slo meg under lesing av førsteposten. Tror det er greiest å begynne å akseptere at det forholdet er over, og ikke fantasere for mye på ting som man ikke får gjort noe med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Kanskje trådstarter er den som sliter mest med psyken, og at jenta sier i fra på den måten for å gjøre bruddet så lite ubehagelig som mulig. Bare en tanke som slo meg under lesing av førsteposten. Tror det er greiest å begynne å akseptere at det forholdet er over, og ikke fantasere for mye på ting som man ikke får gjort noe med. Har tenkt tanken.. Men er velidig vanskelig og godta at jeg har mistet henne.. Anonym poster: 19ca2dc3bb7c6692551669d2957c1eb2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har tenkt tanken.. Men er velidig vanskelig og godta at jeg har mistet henne.. Anonym poster: 19ca2dc3bb7c6692551669d2957c1eb2 Skjønner nok hvordan det føles, og vet at det er ikke så lett å styre fantasien når man er fortvilet. Men, den evige og litt kjedelige sannheten som sier; tiden leger alle sår ...- stemmer bestandig Så ta deg nå passe tid til å deppe litt, men la det ikke gå for lenge før du drister deg ut å forsøker noe nytt, igjen Dette går så klart helt fint, og om noen uker kan du kanskje se tilbake på dette som det det egentlig er, nemlig den derre hersens forvirrende kjærligheten og forelskelsens galskap. Det finnes ingen annen medisin for den, enn litt tid og kanskje noen tårer - men det er ikke farlig - det er rett og slett helt menneskelig. Lykke til, unge mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå