desnake Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har en ren VHS spiller i stua som fungerer på stort sett alle VHSr. Og jeg har en kombi spiller på rommet til guttungen som ikke klarer å kjøre dvd'r og tygger på vhs'r. Skulle gjerne hatt bytta ut kombi spillern med en ny en som har litt kvalitet over seg uten at det koster skjorta. Derfor lurer jeg på om noen vet om et sted jeg kan kjøpe en, gjerne en som har blitt testet og har god score. Har leita litt selv, men ikke funnet noe enda og guttungen er veldig glad i pappas gamle vhsr med gamle barneprogrammer hehe Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Glem tester og kvalitetskrav. Vær glad hvis du finner en.... Eneste jeg vet om i markedet nå er denne fra LG. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Kjøpte en fra Kina til 1500kr. Den nekter og ta inn VHS'ene halvparten av gangene. Kjøpte deretter en brukt Sony på freetex. Den har virka knall og den tygger ikke på kasettene i det hele tatt. Kjøpt brukt. Den fra freetex kosta meg 100kr og null frakt. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Selger fortsatt 2000 vhs-spillere i året Endret 30. mai 2013 av Svinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå