kNuDs3n Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sitter her og er ganske fortvilet og litt forbanna, kan noen hjelpe meg? Jeg hadde håpet at det å innvistere i et GTX690 kort skulle svare seg jevnt over i forhold til å gå for 2 stk gtx680. Men på spill jeg har testet til nå, far cry 3, planetside 2, tribes ascend og diablo 3 så er det kun en GPU som er aktiv! Hva er grunnen til det? Har prøvd å endre innstillinger og testet nå i flere dager. Ligger dette problemet i driverene eller i software innstillingene. Eller kan det i desperat tilfelle ligge i hovedkortet? Jeg kjører og 3 skjerms oppsett, men kjører kun spillet i den midterste skjermen. Temp på den kjernen som er fullt aktiv ligger på 80grader, og det er rundt 95 til 100% ytelse. Den andre kjernen ligger rundt 40-45 grader og har en load på ca 7-15%. Specs: - Asus P9X79 Pro - Asus Geforce GTX 690 Lenke til kommentar
phlake Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Kanskje multi-GPU er deaktivert? Lenke til kommentar
kNuDs3n Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Haha, lol! Det funker nå, jeg har gått meg totalt vill inn i alle systemfiler og sett bort ifra den enkle løsningen det egentlig var Grunnen til at jeg ikke har aktivert den og istedet satt den på activate all displays, var fordi det lagget noe enormt første gangf jeg prøvde den løsningen du har nevnt. Men det var fordi skjermoppsettet mitt var feil, hvis jeg skal ha 3 skjermer og begge kjernene aktive så kan jeg ikke bruke alle dvi utgangene. Den ene skjermen må kjøre på minidiplayport inngangen. Nå drog jeg bare ut den ene skjermen, og det funket som bare det Var litt mindre å tenke på for 5-6 år tilbake da jeg sist kjøpte pc en hva det er nå i dag. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
phlake Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Supert! Been there done that. Man ser ikke det som er rett fremfor nesen på en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå