AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg vet at en del gutter liker småchubby jenter/ jenter med former. Hvordan synes da jenter dette er på gutter? Jeg personlig har en ganske veltrent kropp, men med en liten bilring rundt magen(foran og på sidene). Og hvordan liker jenter at rompa til guttene skal se ut? Anonym poster: 2f031ffade2bbb37e64561ba25987ec8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg ELSKER litt chubb. Ikke fordi jeg er stor selv, men.. det er bare rett og slett mer å være glad i. Liker ikke å prøve å slappe av på en muskuløs skulder eller mage. Det er bare ikke det samme som når det er litt ''fluff'' å kose på og slappe av på. 2 Lenke til kommentar
Mountain_owl Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det er individuelt hva jenter liker. Jeg for min del liker veltrent kropp og en spretten rumpe, men alt det blir ikke så utrolig viktig om personen er fantastisk på andre mer viktige områder. Så lenge det ikke blir altfor mye ekstra pleier det å gå bra for min del i hvert fall. Sjarmen er viktigst ;-) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har fått inntrykk av at jenter bryr seg særdeles lite om hvordan kroppen ser ut. 1 Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg tror det er helt andre ting enn detaljer på kroppen som er utslagsgivende for jenter. Alt innenfor normalen er gangbart materiale. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har merket selv at dette er veldig individuelt, akkurat som med oss gutter. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Egentlig så gir jeg litt faen. Jeg har sett kjekke gutter med sixpack og kjekke gutter som er flere år unna sixpack. Ikke bryr jeg meg så stort heller. Bare han liker å ta vare på helsa si og ikke har dårlig hygiene, så er jeg ikke så vanskelig jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Da viktigaste e at du trivst med din eigen kropp. Kroppen din er ditt tempel Lenke til kommentar
Danek Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Topp ti steder på kroppen kvinnene legger merke til Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Grunnen til at man oppfatter "digge" gutter som mer vellykkede med jenter er at de som oftest har mer selvtillit noe som er utrolig attraktivt (universelt). Ved å legge mindre vekt på slike ting selv, vil du automatisk øke selvtilliten din og dermed sørge for at jentene liker deg som akkurat den du er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå