AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Denne dama er et mysterie hvertfall, det er det liten tvil om. Virker jo som om ting går den riktige veien hvertfall, goodshit Merker du noen forskjell etter at du prøvde å være litt tilbakeholden da? Litt mer engasjement fra hennes side kanskje? Mysterie ja, det kan jeg skrive under på. Tror nå det går den riktige veien. Virker som hun også er begynt å stole mer på meg, da hun forteller meg mye personlige greier. Kan jo også være at man begynner å ende opp i den vennefella, men da hadde hun vel ikke sendt meg bilder av sine edle deler, og vist BH på cam? Annen ting, virker som hun er veldig populær blant guttene der hun bor nå. Da hun forteller meg om gutter som driver å invitere seg selv på besøk, og hun hit å dit. Men slikt jeg har forstått det, har hun takket nei til disse invitasjonene. Og hvis vi prater sammen på skype, å hun får besøk av noen gutter på jobben sin, så lar hun meg være i bakgrunnen, samme med telefonsamtaler hun har med forskjellige gutter som ringer. Når jeg var litt care, å ikke giddet å ta kontakt med hun. Var det nå som regel hun som kontaktet meg daglig, så var litt vanskelig. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Mysterie ja, det kan jeg skrive under på. Tror nå det går den riktige veien. Virker som hun også er begynt å stole mer på meg, da hun forteller meg mye personlige greier. Kan jo også være at man begynner å ende opp i den vennefella, men da hadde hun vel ikke sendt meg bilder av sine edle deler, og vist BH på cam? Annen ting, virker som hun er veldig populær blant guttene der hun bor nå. Da hun forteller meg om gutter som driver å invitere seg selv på besøk, og hun hit å dit. Men slikt jeg har forstått det, har hun takket nei til disse invitasjonene. Og hvis vi prater sammen på skype, å hun får besøk av noen gutter på jobben sin, så lar hun meg være i bakgrunnen, samme med telefonsamtaler hun har med forskjellige gutter som ringer. Når jeg var litt care, å ikke giddet å ta kontakt med hun. Var det nå som regel hun som kontaktet meg daglig, så var litt vanskelig. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Når du får edlere deler på telefon så er du ikke friendzoned nei Så fremst hun ikke tror du er gay og er ute etter din objektive mening på hennes brasilianske..Noe jeg tvilerfor! Tror ikke helt du skjønte poenget med å være tilbakeholden, fordi den effekten du fikk var det "du" var ute etter i utgangspunktet. Som gutt er det inniblandt lurt å holde igjen når man er på vei inn i et forhold, spesielt fordi de fleste av oss blir helt blinde av den potensielle sjansen til å få oss noe. Og da blir det gjerne slik at man gjør dumme ting i form av alt for mye engasjement etc. Ved å holde igjen vil du finne ut av om dama er interessert, hvertfall til dels grad, og du slipper å drite deg ut. Du har ikke dreti deg ut, og dama tok kontakt = win win. Og hvis du ikke misforstod så misforstod jeg det du skrev, og i så tilfelle; beklager, ikke meningen å være wiseass Uansett er det positivt at hun takker nei til disse "invitasjonene", det viser seg vel relativt fort om hun er til å stole på eller ei Endret 1. mars 2013 av fiskerdigg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Når du får edlere deler på telefon så er du ikke friendzoned nei Så fremst hun ikke tror du er gay og er ute etter din objektive mening på hennes brasilianske..Noe jeg tvilerfor! Tror ikke helt du skjønte poenget med å være tilbakeholden, fordi den effekten du fikk var det "du" var ute etter i utgangspunktet. Som gutt er det inniblandt lurt å holde igjen når man er på vei inn i et forhold, spesielt fordi de fleste av oss blir helt blinde av den potensielle sjansen til å få oss noe. Og da blir det gjerne slik at man gjør dumme ting i form av alt for mye engasjement etc. Ved å holde igjen vil du finne ut av om dama er interessert, hvertfall til dels grad, og du slipper å drite deg ut. Du har ikke dreti deg ut, og dama tok kontakt = win win. Og hvis du ikke misforstod så misforstod jeg det du skrev, og i så tilfelle; beklager, ikke meningen å være wiseass Uansett er det positivt at hun takker nei til disse "invitasjonene", det viser seg vel relativt fort om hun er til å stole på eller ei Det tviler faktisk jeg også på. De bildene jeg har fått tilsendt på snapchat har jo tildels vært sensurert ved hjelp av den tekst bobla, men har jo sendt hva det er bilde av.. Men idag når vi pratet på skype, så skulle hun dusje så hun tok likesågodt med seg maskinen med på badet. Så fikk nå sendt mye usensurert. Så alt i alt god dag, er tilogmed helg. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 3 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hoho, ikke tam den dama der hvertfall! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Sitter med litt blandene følelser ovenfor hun nå i dag. Vil påstå at de siste ukene egentlig har vært konge, vi har nå pratet daglig å lenge. Vi begge har nå vært mer intim på skype. En gang for noen uker siden sporte jeg om hun så noen framtid mellom oss. Så at hun ikke helt var komfortabel med spørsmålet, men svarte nå vel som kryptisk at hun muligens trodde det. Så gikk det noen uker, så hadde hun fri og jeg hadde anledning til å reise på besøk. Men da kom hun med flere argumenter om at hun hadde så mye hun måtte gjøre, blant annet lese til en eksamen. Før såvidt kjøpte jeg den, men så kom helgen og hun skulle arrangere en liten fest. Ble litt frustrert av det, og dro selv på fylla. Hadde vel hatt en sjangs å tatt med ei annen jente hjem. Men følte at det ble så feil og alt, så jeg dro hjem alene. Når jeg kom hjem ringte jeg hun å sporte hvordan festen hennes hadde gått, og da nevnte jeg vel at jeg hadde følelser for hun. Tror ikke hun sa noe tilbake. Noen dager senere nevnte hun vel følelsene sine gjemt inne i et dikt hun hadde skrevet til meg, utrulig søtt. Hun har vel også nevnt at hun skal flytte tilbake til hjemplassen sin, altså samme plass som jeg bor. Men så er vi kommet til i dag, tilbydde meg å komme på besøk i påsken. Men da kom hun med nye unnskyldninger om hvorfor det ikke passer. Så hva vil hun egentlig? Jeg tror hadde hun hadde et snev av interesse, så kunne hun at omstokket på mange av de unnskyldingene og prioritert meg litt. Blir så frustrert. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Det kan være at hun ikke tør å slippe seg helt løs følelsesmessig. Med det mener jeg at det "er" tydeligvis noe der, men du sier at dere bor langt fra hverandre og møtes sjelden. Kanskje hun er redd for å få skikkelige følelser for deg, at hun er usikker på om det vil fungere? Det virker som at hun kan være forvirret selv også, st hun bevisst holder igjen, men at hun blir revet med nå og da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Kan vel sikkert stemme det. Det det forrige forholdet hun var i, der ble hun ikke behandlet så veldig bra av kjæresten sin. Men hva bør jeg gjøre videre ? Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kan vel sikkert stemme det. Det det forrige forholdet hun var i, der ble hun ikke behandlet så veldig bra av kjæresten sin. Men hva bør jeg gjøre videre ? Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Jeg tror ikke det er noe fasitsvar her inne. Du finner det nok om du snakker med henne. Jeg tror at du må gjøre henne sikker på at du ønsker hennes beste, uansett. Dersom hun forteller deg personlige ting, så er det åpenlyst at hun stoler på deg. Kanskje hun ikke vet helt hvordan hun skal "takle" situasjonen heller? Det virker på meg som at dere har noe på gang fra begges sider. Kanskje hun trenger tid på å bli trygg på deg? Hvis hun har dårlig erfaring i tidligere forhold så blir det nok at en "skyr ilden". Sånne ting setter som oftest sår på en eller annen måte, og det tar gjerne tid å bygge opp tillitt. Nå vet ikke jeg hvordan hun ble behandlet selvfølgelig, men det KAN være at det ligger noe der. Dersom hun skal flytte dit du bor så vil det nok være enklere å finne ut av ting. Jeg tror nok, ut i fra egen erfaring, at du med fordel kan være litt laydback og gjøre henne trygg på at du ikke er en "kuk". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg tror ikke det er noe fasitsvar her inne. Du finner det nok om du snakker med henne. Jeg tror at du må gjøre henne sikker på at du ønsker hennes beste, uansett. Dersom hun forteller deg personlige ting, så er det åpenlyst at hun stoler på deg. Kanskje hun ikke vet helt hvordan hun skal "takle" situasjonen heller? Ja, hun har vel sagt selv at hun begynner å bli litt varm i trøyen med meg. Det virker på meg som at dere har noe på gang fra begges sider. Kanskje hun trenger tid på å bli trygg på deg? Hvis hun har dårlig erfaring i tidligere forhold så blir det nok at en "skyr ilden". Sånne ting setter som oftest sår på en eller annen måte, og det tar gjerne tid å bygge opp tillitt. Nå vet ikke jeg hvordan hun ble behandlet selvfølgelig, men det KAN være at det ligger noe der. Ønsker nå å påpeke at det ikke var noe vold inni bildet her, men var mer at hun ikke fikk lov til noe i forholdet. Gjor hun noe exen ikke likte, var det vist mye krangling og spetakkel. Dersom hun skal flytte dit du bor så vil det nok være enklere å finne ut av ting. Jeg tror nok, ut i fra egen erfaring, at du med fordel kan være litt laydback og gjøre henne trygg på at du ikke er en "kuk". Jepp, hun nevnte nå at hun skulle flytte hit ila en kort periode. Men hun var ikke helt sikker på når. Men hun nevnte vel at hun ønsket å oppleve sommeren på den plassen hun bor nå, siden den visstnok skulle være magisk der hun bor. Har selv tenkt at jeg skal trekke meg litt tilbake, å la hun ta kontakt med meg. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ja, hun har vel sagt selv at hun begynner å bli litt varm i trøyen med meg. Ønsker nå å påpeke at det ikke var noe vold inni bildet her, men var mer at hun ikke fikk lov til noe i forholdet. Gjor hun noe exen ikke likte, var det vist mye krangling og spetakkel. Jepp, hun nevnte nå at hun skulle flytte hit ila en kort periode. Men hun var ikke helt sikker på når. Men hun nevnte vel at hun ønsket å oppleve sommeren på den plassen hun bor nå, siden den visstnok skulle være magisk der hun bor. Har selv tenkt at jeg skal trekke meg litt tilbake, å la hun ta kontakt med meg. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 '' Jeg tror nok at det er en stor skjangse for at det løser seg til slutt. Det er jo også enklere så snart dere er på samme plass. Det du sier at hun ikke fikk lov til noe o.l av eksen, setter jeg i sammenheng med at hun ble invitert med på tur, og ville se hvordan du reagerte og syntes om det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Føler det har vært litt vel merkelig stemning de siste dagene mellom oss. Hun nevnte vel i går kveld når jeg pratet med hun at hun ikke var sikker lenger om hun ønsket å flytte til hjemplassen sin lenger. Så om hun har fått følelser for noen andre, eller om hun ønsker å fokusere 100 % på arbeid som hun sier, eller at hun har følelser for meg og er redd for å binde seg aner ikke jeg. Tenker jeg gir henne noen dager, så får jeg høre hva som skjer. Slik at man får noe svar og eventuelt kan komme seg videre. Føler nesten nå vi er tilbake der vi var i januar, og jeg som syns de siste ukene har vært utrulig bra. Men ønsker å gi en stor takk til de som har tatt seg tid til å lese i denne tråden, samt gi meg svar. Setter stor pris på det. Har også vært deilig å luftet tankene med andre. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ei skikkelig vingleskrulle du har funnet deg ser det ut til. Spå kan jeg jo ikke, men som regel endrer folk seg veldig lite. Jeg misstenker du har fått kortversonen av de kommende år om du fortsetter her. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Har ikke tatt kontakt med hun enda. Tenkte å vente til etter påske. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Hei. Kan vel komme med ei siste oppdatering her. Pratet med hun her om dagen. Vi kom vel fram til at jeg hadde skremt hun med all masingen min. Men hadde vel muligens vært en annen grunn om jeg ikke hadde mast en del på hun. Men var nå godt å få et svar, så kan man avslutte det kapitlet. Å man er nå vel en erfaring rikere. Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Hva faen? Nå har ikke vi hatt kontakt på noen dager. Plutselig tar hun kontakt med meg å bare ønsker å prate. Jeg skjønner meg virkelig ikke lenger på hva hun ønsker å vill. Sist gang jeg pratet med hun, og det var vel mandagen. Da nevnte hun vel at hun ikke trodde vi passet i lag. Hun vet hva jeg føler om hun, men likevel tar hun kontakt med meg. Er hun bare en sadistisk jævel? Har heller ikke helt lyst å bryte all kontakt, da jeg har kjent den vel siste uka vi ikke har hatt noe særlig kontakt at jeg har savnet å prate med hun. Og det har gått litt over mine søvnevaner, da jeg i gjennomsnitt kun har sovet 3-4 timer om natten i det siste. Noen tips? Anonym poster: 6e6765e06157225f8d86e7561c60dca5 Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 For meg høres det ut som om hun er ensom, lyst på kukk i ny og ne, men vil ikke ha et forhold... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 For meg høres det ut som om hun er ensom, lyst på kukk i ny og ne, men vil ikke ha et forhold... Enig med du der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå