Muffinrex Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hallo hallo. Jeg tittet akkurat på kabinettet jeg har tenkt til å kjøpe meg, og det er noe jeg er relativ ny på (kabinetter, altså). Under tilkoblingsfanen på info sto det at den hadde to USB 3.0-porter, and that's it. Det er i alle fall det jeg trodde da jeg så informasjonen. Ekspansjon / Tilkoplinger Ekspansjonsbrønner - 4 (total) / 4 (ledig) x tilgang fra forsiden - 5.25" 6 (total) / 6 (ledig) x intern - 2,5" / 3,5" delt Ekspansjonsspor - 8 Utvidelsesspor Grensesnitt - 2 x SuperSpeed USB 3.0 - 9-pins USB-type A 1 x IEEE 1394 (FireWire) - 6 pin FireWire 1 x hodetelefoner - utgang - minijack 3,5 mm 1 x mikrofon - inngang - minijack 3,5 mm Har jeg oversett noe? Er det virkelig to USB-porter totalt i dette kabinettet? Hvordan (om mulig) kan jeg utvide det? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646593#extra Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hvis du må ha mange USB porter i front kan du enten gå for et annet kabinett eller kjøpe et eget frontpanel. Alternativt kan du kjøpe en USB hub. Men du får jo masse USB'er på I/O panelet til hovedkortet... Endret 2. februar 2013 av Kyrre S. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jo det har to USB-porter som de fleste kabinetter har. Jeg har dette kabinettet selv og er veldig fornøyd. Med to USB foran på kabinettet, en ekstra på kortleserpanelet jeg har satt inn foran og 8 på bakpanelet på hovedkortet, tilsammen 11 stk., tror jeg det greier seg for de fleste. Dessuten har kabinettet god plass til Corsair H100 i toppen og et par lange grafikk-kort. Løp og kjøp, du blir neppe skuffet. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Med mindre du ikke har misforstått? For du får jo haugevis med usb porter på hovedkortet ditt, det blir jo da riktig nok bak på maskina. Hvis ikke så må du gjøre som sagt over her av de to andre. Jeg har 4 usb 2.0 og 1 usb.3.0 foran, jeg bruker maks en usb port foran om gangen, er så waste med masse usb porter, holder med 2 foran. Endret 2. februar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Da går det vel grteit da. Jeg overså hovedkortet helt, men der har jo fire porter ekstra. Takk for svar uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå