Eriond Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Lurer på om det er noen som kan anbefale ett Low-profile skjermkort som holder til å spille Starcraft 2 i 1680x1050? Finnes det noe i det hele, eller bør jeg bytte ut kabinettet med noe som er bedre plass i? Hvilket skjermkort er i såfall "godt nok" da? Det er pc'en til guttungen som skal oppgraderes litt, og jeg har ikke tenkt å legge for mye i det akkurat nå... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det finnes flere blandt de beste: RADEON HD 7750 Low Profile HD 6670 low profile: http://www.youtube.com/watch?v=eW1NOh1cC1s Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Har nvidia noen alternativ? Jeg er ikke veldig glad i amd. Har en del amd kort på jobb, og ingen av disse slukker skjermen etter spesifiserte antall minutt i windows... Ellers takk for tips, ser jo ut til å yte helt greit i spillet :-) Endret 2. februar 2013 av Eriond Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nvidias eneste alternativ er GT 640, de har ikke prioritert low-end på mange år dessverre. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Ok 7750 it is then! Noe mer er ikke pc'en hans verdt likevel. Forresten! Dersom jeg skulle finne på å bytte ut pc'en hans med en bærbar, hva tilsvarer ca. samme ytelse på bærbare? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ok 7750 it is then! Noe mer er ikke pc'en hans verdt likevel. Forresten! Dersom jeg skulle finne på å bytte ut pc'en hans med en bærbar, hva tilsvarer ca. samme ytelse på bærbare? GT 650M GDDR5. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå