staljin Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei, Har Saphire 9600 men får ikke den overklokket!? Jeg har prøvd med Redline (Saphire egen OC verktøy), RadClock, og Radeon Tweaker 3.9, men når jeg øker frekvens blir den satt tilbake etter et halvt minutt . Har også prøvd å OC via bios ved hjelp av Radeon Bios Editor 2.5, men Windows gjenkjenner ikke GK etter BIOS flash, flasher jeg tilbake den originale bios så ordner det seg. Tror nok at dette har noe med driveren å gjøre, men finner ikke noe på nettet. Takker for all hjelp på forhånd. MVH Staljin Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 prøvd med rivatuner? der kan du velge og legge til oc sånn at det forblir overklokket hver gang du starter opp Lenke til kommentar
staljin Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Nei, har ikke prøvd med Riva Tuner. Staljin Lenke til kommentar
meeg Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har selv et Radeon 9600 np kort, og bruker Rage3d til overklokking. Har hatt core oppe i 420 og mem til 250 uten problemer. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Hei, Hvilken Catalist driver bruker du? Jeg bruker 3.7, noen sa at OC ikke virker med Catalist over 3.4!? Staljin Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg bruker Catalyst versjon 3.6, men tror ikke det har så mye å si. (?) Lenke til kommentar
staljin Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Hei, Ja visst det har noe å si siden du har 2 måter å OC på. En er via driver og den andre er via hardware PLL generator. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå