Flaskehals Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Lurer på om noen kan anbefale et MMORPG, helst gratis (men åpen for p2p), som kan være et greit tidsfordriv. Noen preferanser: Helst 3D, åpen for 2D dersom spillet er meget bra. Minimalt med loading mellom områder, helst open world. Mulighet for å utforske verden Variert utstyr og utseende på utstyr Crafting(?) Har prøvd mange spill fra før, men er åpen for å gi dem en ny sjanse dersom det er noen som er å anbefale. P2P MMOs som jeg har spilt og er lei: World of Warcraft Rift Age of Conan Guild Wars 1/2 Eve Online Star Wars The Old Republic Runescape The Secret World Warhammer Online Anarchy Online Sikkert glemt noen titler nå, men kan heller liste de opp etterhvert som hukommelsen kommer tilbake. Endret 2. februar 2013 av Sytklutn Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vindictus http://www.youtube.com/watch?v=gnKJpXZxmyU RaiderZ? Eller hva med å prøve et skytespill MMOFPS? Isåfal kan jeg anbefale på det sterkeste:Planetside 2 som har 3 massive open world kontinenter. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 The Lord of the Rings: Online. Det er perfekt for deg tror jeg, dersom du liker Ringenes Herre Free 2 Play også http://www.lotro.com/en Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 RaiderZ? Virker som et helt greit spill, spilt litt i går og i dag. The Lord of the Rings: Online. Det er perfekt for deg tror jeg, dersom du liker Ringenes Herre Free 2 Play også Lotro er et fantastisk spill som jeg var svært glad i, men det føles rett og slett for tomt. Fatter ikke at jeg glemte å liste det opp. Valgte å gi Star Wars: The Old Republic en ny sjanse. Føles mer smooth og gjennomført nå enn det gjorde da jeg spilte det sist. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Virker som et helt greit spill, spilt litt i går og i dag. Lotro er et fantastisk spill som jeg var svært glad i, men det føles rett og slett for tomt. Fatter ikke at jeg glemte å liste det opp. Valgte å gi Star Wars: The Old Republic en ny sjanse. Føles mer smooth og gjennomført nå enn det gjorde da jeg spilte det sist. Vel. Lotro tapte seg etter at det ble Free 2 Play mener da jeg. Jeg begynte nylig med Rift igår, og elsker det Men er ikke lenge til Elder Scrolls Online kommer ut da heldigvis. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Takk for tipset om Planetside! Laster ned nå og gleder meg til å spille. Server-based spill? Noen som eventuelt vil spille med andre nordmenn? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 TERA Online er gratis ifra og med i dag. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Takk for tipset om Planetside! Laster ned nå og gleder meg til å spille. Server-based spill? Noen som eventuelt vil spille med andre nordmenn? np Er et fantastisk spill! eneste jeg spiller for tiden. Ja er server based, i samme forstand som de aller fleste MMORPG'S, som WOW og guildwars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå