007JamesBond Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg vil gjerne ha et online spill der du kan kjøpe biler, hus, dyr osv.. Det er samme om det koster noe i måneden bare det er bra:) Håper på raskt svar.. Helst ikke kjempe overnaturlige spill Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) dette lurer jeg også på. jeg husker godt the sims online. det var så morro! man måtte jobbe for og tjene penger, og bygge + kjøpe eindom måtte man virkelig gjøre endel for og kjøpe, og allt var online. synd at dem stengte serverne. jeg kom også på at kanskje du bør prøve landwirtschafts simulator 2013. det er et bra spill der du må gjøre endel for og tjene penger. til traktor, redskaper, dyr. men hus vet jeg ikke om man får kjøpt på spillet. men spillet er utrolig artig med mods! Endret 2. februar 2013 av sunbeam-transformer Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Simcity kommer i Mars. Kan ha noe av det du er på utkikk etter. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå