FJERNET111 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 3dgpu Driver Heaven The Detonator 51.75 drivers loses even more details over the 45.33 drivers. Especially note how the green on the foreground landrover is darker than the other two shots. Now, these drivers are beta, and not available to the public, so let's hope by the time they're released, the lowered image quality won't be in them. Because frankly, I'm just shocked how much better the Radeon 9800 Pro looks over the new Detonator 50 drivers on a GeForce FX 5600 Ultra, and any self-respecting gamer will choose the image quality on the Radeon 9800 Pro anyday. The amount of visual quality loss is not worth the, on average, 2-3fps that are shown to have been gained with these drivers in AquaMark 3. Now, im sure most of you have read Gabes recent comments regarding the detonator 51.75s, and Nvidia's offical response but I really do have to say, having seen this first hand it confirms to both myself and Veridian that the new detonators are far from a high quality IQ set. Alot of negative publicity is currently surrounding Nvidia, and here at driverheaven we like to remain as impartial and open minded as we possibly can, but after reading all the articles recently such as here coming from good sources and experiencing this ourselves first hand, I can no longer recommend an nvidia card to anyone. Ill be speaking with nvidia about this over the coming days and if I can make anything public I will. Det er bare å håpe at Nvidia VIRKELIG skjerper seg... dette er latterlig edit: husk å ta en titt på de animerte gifene til 3dgpu på side 3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hva er det egentlig som skjer :o På tide å skjerpe seg ja... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Er det bare meg eller virker det som om Nvidia er blitt desperat for å få fixa kortene sine slik at de egentlig bare lager mere skade? :o Hører nesten bare om "nye drivere" som gjør alt værre enn det som var forventet :o Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Sy6nest at vi skal vente til driveren er helt ferdig før vi dømmer den. Men ja, NVIDIA er laaangt nede i søla, og de er nok ganske så desperate etter å komme seg opp derfra! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hmm.. noen få % bedre ytelse med FX-kort, heller ørlite dårligere med GF4TI-kort... og viktigst av alt: Radeon 9800 ruler disse benchmarkene. Ikke særlig imponerende her, men jeg er mer spent på hvordan utslagene for HalfLife2 blir. Sansynligvis noe bedre siden en av de viktigste optimaliseringene i detonator 50 er for HL2. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 alle kan nå selv bedømme bilde kvaliteten. Mine øyer viser betraktlig bedre bildekvalitet på ativ i forhold til nvidia og det bør alle dere andres også. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ser ikke ut som at nVidia takler og være ant best særlig godt. De har ikke så mye erfaring med det. Ati vinner mer og mer respekt & sympati hos meg for tiden. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 jokki..fint du la ut dette bilde... ser jo ut som ati har litt bedre bildekvalitet ... hvis man studere bilde nøye,er det jo ganske stor fårskjell(mye skarpere) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hvis dette faktisk stemmer og det ikke blir fikset i final version av driverene er dette kanske så lavt som nVidia kan synke. Det blir i så fall siste gang jeg ber noen vente på NV40 før de kjøper skjermkort, da blir bine ben solid plantet hos Ati for en god stund fremover. Forhåpentligvis er dette kun beta-issues og vil bli ordnet opp i da. Men allikevel er det ikke gode nyheter... Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg synes ikke dette var noen bombe i hele tatt. Hva som skjer med Nvidia aner jeg ikke, men det er ikke det samme firmaet som slapp de revolusjonerende TNT og Geforce SDR/DDR kortet i hvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Detta var betydlige forskjeller syns eg :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå