Misamisa Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har sluttet å ta medsinene.. Men de på avdelingen tror jeg tar den. Har gått uten i 2 dager. Nå føler jeg utrolig angst. Har det noe med at jeg har sluttet med den brått eller er det at jeg er redd for å bli oppdaget? Ialfall.. angsten er utrolig ubehagelig. Ligger i senga å prøver å sove for å slippe unna den.. Lenke til kommentar
Venelite Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Kjære deg. Vi snakket om dette her igår, og jeg ber deg enda en gang om å være så snill å ta medisinene die. Du sa selv at de hjalp deg. Vil du ikke ut av den psykiatriske avdelinga? Du gjør det bare verre for deg selv med å holde på sånn. Tar du ikke medisinene så vil du bli verre og du kan risikere å bli der i flere år slik som venninna di. 2 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du bør ikke slutte på Abilify uten nedtrapping, og definitivt ikke ved å lure behandlerene dine til å tro at du tar dem. Det kan føre til større psykiske svingninger hos deg på grunn av hurtigseponering, og kan være veldig ubehagelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå