Gå til innhold

Noen som har peiling eller interesse for Bang&Olufsen?

Anbefalte innlegg

Syns det er lite BO diskusjoner generelt på norsk nett, er interessen dabbet av de siste årene?

Vurderer å investere i et lite brukt B&O sett. Han har både Beolab5 og 3 med Beosound 4 som avspiller (den med DAB).

Hva kan dette være verdt? Hva er en fair pris?

Er nesten ikke brukt, kjøpt i bare for noen dager siden, så strengt tatt er de vel nesten bare demo brukt på butikk. Men han kan ialfall ikke ha det, så han vil selge, og han har kvittering.

5 ern er 2008 mens resten er 2010 modell.

Formeninger på pris på disse produktene, hva er noe slikt verdt på det norske brukt marked?

(Eneste NY pris link jeg finner på nett er denne: http://beostores.bang-olufsen.no/bergen-taarnplass/prices?lang=no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med kvasbo. Hvis du ikke er ute etter akkurat det designet så er det bortkastet penger å kjøpe B&O. Du får uendelig mye mere for pengene ved å kikke andre plasser. Hvis desigent er viktig OG du faktisk liker det B&O tilbyr OG du har økonomi for det så er det bare å peise på :)

Hva det er verdt er jeg usikker på. Vil tro markedet er veldig begrenset, så foreslår å la han annonsere dette og eventuellt tilby høyeste bud (forstår det er en kjenning av deg). Hvis budet går langt over 50% av nypris ville jeg vurdert å trekke meg, men jeg tviler på at det skjer...

Lenke til kommentar

I og med at det nå er mange produsenter som satser på design er B&O temmelig uinteressant. Middelmådlig lyd og bilde basert på andre fabrikanters modeller til en helt latterlig pris.

edit: skrivefeil

Greit å ha egne meninger, men nå var vel ikke spørsmålet hva du synes om B&O produkter..

Lenke til kommentar

Enig med kvasbo. Hvis du ikke er ute etter akkurat det designet så er det bortkastet penger å kjøpe B&O. Du får uendelig mye mere for pengene ved å kikke andre plasser. Hvis desigent er viktig OG du faktisk liker det B&O tilbyr OG du har økonomi for det så er det bare å peise på :)

Hva det er verdt er jeg usikker på. Vil tro markedet er veldig begrenset, så foreslår å la han annonsere dette og eventuellt tilby høyeste bud (forstår det er en kjenning av deg). Hvis budet går langt over 50% av nypris ville jeg vurdert å trekke meg, men jeg tviler på at det skjer...

Markedet er nok begrenset ja. Beolab 5 ble solgt til en annen, kunne fått ca. 50% på resten, men tviler på jeg får over halv pris ved et evt videresalg, så tror jeg dropper det :/ Trodde ikke B&O produkter datt så veldig i pris først, men kan se sånn ut, når de er 2-3 år gamle hvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...