Cooky Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Igår la jeg meg ved 23:00- tiden, og våknet ikke ordentlig, og mulighet til å stå opp nå før ved 10:30- tiden idag tidlig. 2 dager siden la jeg meg ved 22:00-23:00- tiden, men samtidig inntok jeg 400 mg koffein i koffeinpiller ved sengetid, våknet, var opplagt og sto opp ved 07:00- tiden neste dag. Har derfor følgende spørsmål: - Hva kan jeg innta for å f.eks legge meg ved 22:00- tiden, og samtidig våkne, være opplagt og klare å stå opp et sted mellom 04:00-07:00- tiden neste morgen, selv om jeg vil/kan bli ganske trøtt bare noen timer etterpå? - Er det en viss koffein(mengde)pille mengde jeg kan/må innta enten noen timer etter jeg har stått opp, eller/og ved sengetid for å klare å nå dette målet? - Hva kan jeg innta (ingen moralprekner, takk) for å klare å nå dette målet? Endret 2. februar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Sats heller på å holde deg i form og ha et godt kosthold. Det er den beste måten å holde seg opplagt på. Sollys er også fint. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Vitaminer, mineraler, vann, te og kaffe. Fysisk trening fungerer også meget bra når du er trøtt. Legg deg ned på magen og kjør pushups eller løp deg en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå