isprins Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hei, jeg planlegger å kjøpe inn følgende deler som er listet opp under, men det ser ikke ut som om det er noen som forhandler pcdeler her i Hedmark fylke lenger. Avatec har jo gitt seg, han kjører buss. Det er nemlig dumt å måtte sende noe inn i posten og vente i ukesvis på at ett eller annet firma som deal.no skal få ut fingeren å sende ny vare pga at den andre var DOA. Jeg er takknemlig for tips, om noen har det. Komplett.no har ikke alt det jeg skal ha, samt at jeg har dårlig erfaring med de. Delene er: KINGSTON HyperX 8GB RAMKit 4x2GB DDR3 Asus GTX650TI 1GB PCI-E Direct CU II, TOP Seasonic X-850 Gold Modular Semipassiv - 850 Watt Grandia GD08B HTPC WD Caviar Blue 1TB SATA 6Gb/s Scythe SCBSK-2100 Big Shuriken 2 Rev. B INTEL Core i5-3570K 3,4GHz LGA1155 ASUS SABERTOOTH Z77 Socket1155 DDR3 ATX Arctic Silver Céramique 2 - 2,7 Gramm Noctua NF-F12-PWM - 120mm Soundgraph iMon VFD 5,25 Multimedia-Controller - black Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det er vel enda dummere å kjøpe noe av en lokal som f.eks han som nå da kjører buss og miste all support på delene når de går konk 3 uker etter at du fikk delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå