Joachim_F Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Her er en av fjorårets største strategiske perler. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde vært moro å se Eador: Masters of the Broken World som årets spill på Gamer, men vi vet alle at det aldri kommer til å skje. Kult tilbakeblikk! Venter bare på et lite tilbud på GOG (uff det hørtes gjerrig ut) før jeg plukker det opp. Gleder meg veldig til Masters of the Broken World selv. Synes godt du kunne klatta på en karakter i samme slengen når To The Moon fikk en anmeldelse i fjor. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Takk for tipset! Er supert når dere trekker frem slike ukjente perler. 2 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 lest 'wii' istede for win... ukjent perle på 'wii'...WTF?... LOL!... Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 ...og før året var omme hadde vi også fått spill som den vanedannende og strømlinjeformede imperiebyggeren Warlords... Trodde en stund det var nytt Warlords-spill, men nei! Makan til knuste drømmer i regi av Froholt. (Er nok bare fordi han også vil ha seg nytt Warlords spill.) Har startet på Eador så vidt, men virker som det er så mye å gjøre for min stakkars magiker. Trenger flere folk om jeg skal kunne utforske provinsene jeg har, undersøke bygninger i dem for ikke å snakke om å gå inn i nye provinser. Virker iallfall fra teksten her at man kan ha flere helter på samme brett etterhvert. Det trengs! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) 50% awesomeness Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 lest 'wii' istede for win... ukjent perle på 'wii'...WTF?... LOL!... Haha, du er ikke den eneste som leser Wii... Men om artikkelen: Jeg har faktisk fulgt tett med på oppfølgeren. Den skulle jo egentlig bli lansert i 2012, men ble utsatt. Hadde glemt det litt, men denne artikkelen fikk forventningene tilbake. Håper det kan gi noe av den samme herlige følelsen som HoMM3 ga. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 lest 'wii' istede for win... ukjent perle på 'wii'...WTF?... LOL!... Irriterer meg at folk jeg har blokkert for lenge siden fortsatt dukker opp når jeg leser kommentarene her. Det fjerner jo litt av vitsen. 3 Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Irriterer meg at folk jeg har blokkert for lenge siden fortsatt dukker opp når jeg leser kommentarene her. Det fjerner jo litt av vitsen. Jeg blokkerte han for en del måneder siden. fungerer fint for meg når jeg er inne på diskusjon.no. blokkere på nytt kanskje? Jeg ser han desverre under "Leserne mener" greiene i artiklene... Endret 3. februar 2013 av Wartorn Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ser ut til at etterfølgeren skal bli solgt på GOG også. LINK Hi there,the question in the thread title is the most important thing for me to decide if I buy this game or not. I despise this whole DRM bullshit. It's causing more problems than it solves. Point in case some of my old games with this horrible starforce DRM. So, will it be distributed through GOG.com or not? Yes! In fact, you'll be able to even make a pre-order there Gleder meg til dette spillet. Har tilbrakt ganske mange timer med eneren, men med enkelte tekniske problemer og en fullstendig utdatert grafikk, skal det bli spennende å prøve en litt nyere verson. http://www.youtube.com/watch?v=voAWKEaDqF0 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg blokkerte han for en del måneder siden. fungerer fint for meg når jeg er inne på diskusjon.no. blokkere på nytt kanskje? Jeg ser han desverre under "Leserne mener" greiene i artiklene... Det fungerer helt fint inne på forumet. Det er bare når jeg leser kommentarene han dukker opp. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 må jo nesten testes ut det da! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Dette virket utrolig spennende. Har ikke hørt om det i det hele tatt, faktisk. Tipper jeg venter og ser hva folk mener om oppfølgeren, har ikke tid å sette av nå uansett. Uansett, kudos til Gamer for denne artikkelen. Kom gjerne med flere artikler om lite kjente perler. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hørtes veldig spennende ut. Synes det er lite bra turbasert strategi de siste årene, så dette kan kanskje være noe å sette seg ned med. Så var det bare den tiden som det var for lite av.... Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er bra men kan fort bli litt ensforming. Er mye samme starten på hver shard for min del he he. Men det er ikke helt enkelt og ja enkleste klassen å velge hero på i starten er en warrior. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Blir nok å vente på oppfølgeren. Prøvde å starte på "hard" og det virket ganske enkelt umulig når man var wizard. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Spillet sparker rumpa mi på beginner, men taping er som kjent moro og lærerikt. Genialt spill, takk for tipset Joachim. Om fler enn meg restarter kampanjen og vil hoppe over læringsdelen (første brett), er det fort gjort. Start en ny kampanje, slett den gamle, velg klasse og på første dialogvindu, vis at du kjenner igjen han karen som impen. Da får du et par spørsmål til og voilà, rett på kampanjen. edit: noen tips her også Endret 4. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå