NoLimit_^ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Go dagen. Hvordan kommer jeg meg forbi den der svære Rancor monsteret man støter på nedi Undercity, etter man har redda den Wookien? Jeg prøver å liste meg forbi og alt, men den tar meg hver gang Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 mener du KOTOR spillet til Xbox? jeg vet ikke hvordan men jeg bare lurer på en ting, hvordan er spillet? er det verdt å kjøpe seg eller? Mvh Remy Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Jeg fikk til, oppdaget at en av folkene mine hadde sånn stealth ability spillet er utrolig genialt så langt, ser så kult ut når en med double-bladed sverd går mot en som dual-wielde, nyydelig... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg hev en granat løp inn gjennom døren (den du kom ifra) løp tilbake og hev en granat osv helt til han døde. 8) Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Off topic: Om KOTOR komme til PC og eller må jeg kjøpe Xbox for å spille det? Gudene vet at jeg kommer til å kjøpe Xbox og Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Min teknikk slår alles. Jeg plantet landminer litt vekke fra han, løp så mot ham så han så meg, og løp tilbake forbi minene. Han gikk rett i dem naturligvis. Gjenta omtrent ørten ganger. Voilá, ett stykk død rancor. Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Får nesten nevne en raskere metode. Har man tatt med seg det som ligger rundt i undercity har man en illeluktende veske i inventory. (Lukter seff. som Rancor mat :wink: ) Plukk opp det du vil ha fra skrothaugen bak Rancor`n. Legg en granat + rancor lokkematen der istedet.... Voila! Off topic:(nesten!) KOTOR er fy f... meg noe av det beste jeg har spillt. 35 timer på vei nå, å kan nesten ikke vente med å fortsette. Her har til og med Bioware overgått seg selv. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Min taktikk slår alles, bruke stealth, gå forbi rancorn, for så å stå trygt å kaste granater på han; han klarer ikke å nå meg= ingen løping eller stressing, alt er komfortabelt men dette spillet ser ut til å bli det beste single player spillet jeg noensinne har spilt, håper det kommer noe downloadable snadder over Live snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå