Pwiur Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hei. Nå som java nok en gang er blokkert, hva gjør jeg når jeg skal på nettbank? Jeg skulle bestille kinobiletter, der jeg må bruke bankid. Help me Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har du lastet ned nyeste Java 7.13 som ble lansert i går kveld? Apple bokkerer den gamle 7.11-versjonen, derfor er du nødt til å oppgradere for å kunne bruke Bankid. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Ok, det har jeg ikke gjort. takk for svar Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nyeste java runtime er blokkert i Safari. Du kan logge inn på nettbanken om du bruker Firefox på Mac`en din. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nyeste java runtime er blokkert i Safari. Du kan logge inn på nettbanken om du bruker Firefox på Mac`en din. Gammel Java runtime (7.11) blir blokkert i Safari, nyeste 7.13 som ble lansert i går virker fint i Safari inntil den også blir blokkert av Apple... Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 http://www.hardware.no/artikler/java-er-tilbake/116550 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå