Bjarnemann Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hei! Lang historie kort: Fikk besøk av ei dame i går, og vi endte opp i senga mi. Og så, ved selve høydepunktet, så streiket Junior. Han var i full vigør, alt var som normalt, helt til selve høydepunktet. Da pakket han sammen. Bokstavelig talt. Han ville rett og slett ikke være med på leken. Intet forvarsel. Bom, død, ferdig. Jeg blir ganske målløs, da dette er nytt for meg. Veit ikke helt hva man sier i en sånn situasjon. Det blir litt kleint, selvfølgelig. Etter et lite kvarter leder drittungen ann igjen (det er det verste av alt. Alt sammen var hans forslag!). Vi starter på nytt. Og Junior er plutselig i full vigør igjen. Men nei. Han streiker. Igjen. Ikke sjanse i havet. Hva faen er greia folkens?! Jeg føler meg ganske snytt, om jeg kan få si det selv.. Dette burde jo egentlig ikke være noe tema i det hele tatt. Jeg er 21 år, og dama var jo VELDIG sansen.. Noen som har erfaringer på området? Endret 2. februar 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tror sånne ting sitter i hodet. Det er nok ikke noe feil med deg fysisk ettersom du er knappe 21. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Er det jeg også har hørt. Men slike ting pleier sjeldent å være et problem for meg. Sjeldent jeg overtenker, og blir hemmet av det. Det gjelder alle områder i livet.. I går var intet unntak. Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang før dette skjedde. Det kom som lyn fra klarhimmel ! Og jeg hadde jo lyst og greier, prøvde som sagt en gang til. Men det gikk bare ikke.. Urk Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Jess. Og jo, nå som jeg først har oppretta en tråd: Dama ligger nå på sofaen min i stua, sover fortsatt. Hvordan kan jeg få reddet meg ut av denne situasjonen, uten at det blir alt for kleint? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg tror faktisk du bare hadde uflaks den dagen. Prøv igjen i dag Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Ja, noe annet ville jo vært rart. Litt tidlig for svikt hos Junior, når man bare er 21 år.. Eh, det ble ikke noe mer dagen etterpå. Egentlig, så ble jeg litt demotivert av hele greia. Tenk om det skjer igjen? Meh, tenker jeg tar meg en liten pause. Lenke til kommentar
Tjallekz Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har vel skjedd de fleste. Ved mindre problemet vedvarer og junior fortsatt er drittunge i fremtiden må du kanskje få det sjekket. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jess. Og jo, nå som jeg først har oppretta en tråd: Dama ligger nå på sofaen min i stua, sover fortsatt. Hvordan kan jeg få reddet meg ut av denne situasjonen, uten at det blir alt for kleint? Først og fremst, ikke se på det som en "situasjon" du må "redde deg ut av". Det ble ikke noe. Big deal. Funker neste gang. Med mindre du var damas første har hun garantert opplevd slike ting tidligere. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hadde det på samme måte i en av de første trekantene jeg var med på for mange år siden... Hele greia kulminerte da hverken jeg eller kompisen min klarte å få noe fart i sakene og vi skylte på for mye å drikke, noe som ikke var HELT sant, for det var nok ene og alene psykisk i og med at det var den første gangen vi begge skulle gjøre noe slikt foran en annen mann.... Neste gang gikk det bedre... Har selv opplevd dette ved et par senere anledninger, men det var fordi jeg faktisk var redd for at nettopp det skulle skje. Jeg var nettopp blitt sammen med min nåværende kone og jeg syntes hun var det mest drit sexy mennesket på denne jord og begynte antagelig å tenke på hva hun ville syntes om meg om jeg ikke fikk den opp.... Kan tro det var beklemt når det var AKKURAT det som skjedde.... Kjente jeg var rød helt ned til tærne... Men som den fantastiske kvinnen min kone er forsto hun hvordan det var fatt og fikk roet meg ned og fikk meg til å tenke på noe annet før vi fortsatte, men det har skjedd fra tid til annen etter det også, av samme grunn.. .. merkelig og, ikke minst, VELDIG flaut med en gang for en mann å oppleve at pip-pipen plutselig ikke står.... Vi innbiller oss at vi ikke er menn da liksom... Tenk på noe annet og snakk gjerne om dette med dama. Få henne til å hjelpe deg med å roe deg litt ned, da dette er helt naturlig og ikke noe å få panikk over. For til mer du tenker og til flauere du blir til verre blir dette har jeg erfart.... De gangene jeg faktisk har vært for full til at den vil stå skikkelig bruker min kone å suge meg da hun elsker å ha hele kuken inne i munnen på en gang, noe hun ikke får til når den er stiv... Som jeg sa, hun er virkelig en fantastisk kvinne, vet å tilpasse seg etter forholdene og du verden hvor det hjelper på MIN mannlighet... Tror de fleste kvinner vil forstå bare du er åpen om det.... 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tenk på det slik, TS: en ekte mann er ikke avhengig av pikken for å tilfredsstille dama. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Brukte du kondom eller? Om kondomen sitter for stramt, kan det også gi en liknende effekt. Har litt erfaring på det området, og ja det kan bli både kleint og flaut. Bør ikke sitte helt for løst heller da. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tenk på det slik, TS: en ekte mann er ikke avhengig av pikken for å tilfredsstille dama. +1 Dette skjer med alle! en gang i blandt. Og som folk sier, det sitter kun i hodet. Heldigvis er vi utstyrt med både hender og tunge, så trenger ikke å sitte igjen med skjegget fult av postkasser likevel. Faktisk kan et sceneskifte få tankene over på noe annet og så plutselig er man klar igjen... stå på videre! (høhøhø) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg