Twinflower Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg trenger et enkelt program til å lage korte "musikkvideoer" hvor jeg kort og enkelt stabler sammen mange korte snutter med hurtig klipping og matchende musikk i bakgrunnen. Det er ikke viktig med effekter og all verdens overganger, men hvis det fantes et program hvor jeg lett kunne "synkronisere" enkelte klipp med musikken eller å låse fast klippene i tidslinjen slik at de ikke flyttet seg når jeg flytter på andre klipp så hadde det vært nyttig. Egentlig kunne jeg brukt noe slikt som windows movie maker, men jeg gidder ikke konvertere alle klippene fra .mov til et format som WMM støtter. Så, forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Mener WeVideo http://www.wevideo.com/?marketplaceId=16409042&languageId=2 kanskje kan brukes. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg synes det er litt tungvint å laste opp alle klippene (for den jeg skal lage nå har jeg over 130 klipp på til sammen 5.5 GB), men jeg skal huske denne til en annen anledning. Nå har jeg lastet ned en AVS Video Editor som jeg synes virker veldig fornuftig til mitt bruk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Om jeg ikke tar altfor mye feil er WeVideo norsk og det var snakk om at Google skulle bruke deres programvare til å streame videoklipp som ble lastet opp til YouTube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå