Gå til innhold

Trenger hjelp med dual screen til gaming


MHeien

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet ikke om tittelen passer, fant ikke på noen god tittel. Jeg har akkurat skaffet meg dual screen til gaming fordi da kan jeg bruke den ene skjermen til å spille på, og den andre til andre diverse ting mens jeg venter i spillet. Men hver gang jeg drar muse pekeren over til den andre skjermen og trykker hvor som helst så blir skjermene helt svart et par sekunder og så blir de lyst opp igjen, men da har den skjermen som er i spill også gått til skrivebordet og det er irriterende. Jeg lurte på om det er en måte å unngå dette på, slik at når jeg går over til den andre skjermen forblir den andre i spillet. Går dette an, i så fall kan noen forklare meg hvordan? :) Har søkt rundt på nettet, men ikke funnet noen treff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil det skje i fullscreen uansett, kan man ikke deaktivere det eller noen ting?

nei, det går nok ikke. Hvilket spill er det snakk om? De fleste nyere spill har støtte for "Fullscreen Windowed".

Da vil du få fullskjerm, (uten windows-ramma rundt), slik at du kan ta musepekeren over i et annet vindu uten at det skal forstyrre deg.

Lenke til kommentar

nei, det går nok ikke. Hvilket spill er det snakk om? De fleste nyere spill har støtte for "Fullscreen Windowed".

Da vil du få fullskjerm, (uten windows-ramma rundt), slik at du kan ta musepekeren over i et annet vindu uten at det skal forstyrre deg.

Hvordan får man til det? Jeg spiller for det meste DayZ (Arma 2 & OA Mod), Battlefield 3 og Counter Strike 1.6

Endret av MHeien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...