yaaro Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei Jeg har skjermkort av typen Radeon 9100 med TV-ut. Har ingen problemer med å se filmer med tv-ut, men når jeg spiller Divx filmer så viser ikke den noe annet enn svart vindu. Jeg har prøvd det med Powerdvd, media player, winamp og divx player. Den viser filmen på pc skjermen, men ikke på Tv`en. Der viser den som sagt bare svart vindu. Har hatt en lignende problem før også men husker ikke hva jeg gjorde for å løse det. Lurer på om jeg mangler en av codecene siden jeg nettopp har reinstaller maskinen. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg selv opplvede det, men fant ut ka som var feil. Når jeg hadde mitt gamle ati kort i med bare dv utgang så hadde jeg omformer til vanlig crt skjerm, så jeg tenkte at jeg skulle også gjøre det nå jeg fikk min nye 9800 kort. Så hvis du har 2 utganger bak på skjermkorte ikke bruk dv ut gang og så omformer, bare å koble skjermen på den vanlige ut porten, så skal du lett få se filmene på tvn. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det høres ut som et overlayer problem siden codecen viser divX'en på PC-skjermen. Prøv å slå av "hardware accelleration" eller fikle litt med overlayer-innstillingene i driveren. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Du har satt opp TVen under skjerminstillingene? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 ja da bare gå inn på display properties, settings, advanced, overlay og clone mode options så setter du f.eks på theater mode og vips så er du HAPPY funka i hvertfall hos meg ps! jeg har 9700pro og der er det egen tv ut! vet ikke hva du har, men hvis du har tv ut og bruker tv ut så er dette det riktige og gjøre Lenke til kommentar
yaaro Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Hei Oh tusen tusen takk ------>Goodall<------- Det var bare så enkelt som du sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå