Pr0stex Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Etter att Hk og CPU døde kjøpte jeg meg i5 3570k og Asrock Extreme3, Pc'en starter men får ikke signal på skjermen, har prøvd forskjellige skjermkort, samt det innebygde i i hovedkortet, altså totalt 3. Skjermen forblir svart, hører HDD og DVD jobber, har Vengeance på 8gb, prøvd alle RAM slottene men funker fortsatt ikke, hva skal jeg gjøre? Har prøvd forskjellige skjermkort, uten skjermkort, 1 av 2 RAM brikker, annen strømforsyning. Som nevn er dette Asrock Extreme 3 med i5 3570k, gainward 570.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Skjermsignalet er vel i grove trekk: -Skjermkort (100% sikkert at det er riktig koblet til i riktig spor med alle kabler tilkoblet?) -Kabel til skjerm (prøvd annen, sjekket at ikke pluger og kontakter er skadet osv) -Skjerm (bladd gjennom inngangene, sett at kabel er på plass osv) Har du prøvd andre innganger på skjermen om den har? Kan du verifisere at skjermen er ok ved å koble noe annet til, kan du verifisere at kabler er ok? Antar hovedkortet kan være DOA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå