Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerne reklame fra nettsider.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg har prøvd den råtne søkefunksjonen på forumet, fordi jeg vet det sikkert har blitt spurt om før. Men jeg trenger altså et program som fjerner reklame fra web-sider. Har bare funnet et som fjerner pop-up reklame...

webwasher tar både popups og reklame, gratis er den også.

www.webwasher.com

Lenke til kommentar

Opera har en innebygget funksjon for å fjerne popups. Går ALDRI over til IE igjen!

Programmer som fjerner popups er OK dem, men jeg synes det der "Want to block this popup?"-greiene er like irriterende som popup'en selv...

Edit: Ah, total misforståelse av spørsmålet ditt... Mener å ha lest tidligere at du kan gjøre også det med Opera... Sjekk cookie-innstillinger.

Lenke til kommentar

Vær sikker på å bruke alt mulig av programvare og utstyr for å blokke ute reklame, slik at vi ikke har mulighet til å tilby dere en gratis tjeneste på nettet lenger. Resultatet er at vi og andre må ta betalt for tjenesten. Det er deres valg. ;-)

Lenke til kommentar

Jeg har vært svært flittig med å trykke på reklamelinkene deres, så jeg får ikke så veldig dårlig samvittighet... :-?

Dessuten finnes det flere websider i verden enn hw.no ("hæ, virkelig?") og de fleste av dem er ti ganger verre enn hw.no.

Personlig gjør jeg det fordi jeg sitter på isdnlinje, og vil spare verdifull loadetid.

Lenke til kommentar
Vær sikker på å bruke alt mulig av programvare og utstyr for å blokke ute reklame, slik at vi ikke har mulighet til å tilby dere en gratis tjeneste på nettet lenger. Resultatet er at vi og andre må ta betalt for tjenesten. Det er deres valg. ;-)

Jeg blokker det jeg finner urimelig reklame som popups og ENORME bannere (vg/dagbladet sine). Reklame som ikke gjør siden 'uleselig' lar jeg være, så det blit forsåvidt opp til webmaster å vise fornuft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...