Solvip Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 ~Nuding.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Kornete Ellers ser posisjonen unaturlig ut, dem er for "tett", desutten kan jeg ikke se om det er kvinne(r?) eller menn(er?). Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 KorneteEllers ser posisjonen unaturlig ut, dem er for "tett", desutten kan jeg ikke se om det er kvinne(r?) eller menn(er?). Takk for kommentar:) Bilde er ca 15 år gammelt så ja ikke beste kvalitet.....er vel ikke så viktig mener jeg da om hvilke kjønn det er.....syntes bilde er litt morsomt..... 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Befriende bra. Viser også at nuding ikke er noe nytt fenomen. 1 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Befriende bra. Viser også at nuding ikke er noe nytt fenomen. Takk for kommentar;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Koselig Sølvi..ikke vanskelig å skille på kjønnene her..flott retrografi etter min mening :) 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Stemningsfullt, med tidløs tøtsj. Har nudet en god del selv i yngre år, og kan anbefale det på henviste steder. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nudebilde med tidløst uttrykk. Liker godt kornet i bildeflaten, som er viktig for uttrykket. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg