Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt å interessere meg for fotball, og heier på manchester city, jeg har troa på de og er helt sikker på at de kommer til å vinne premier league i år også :thumbup:

Men jeg ble litt forvirret når jeg skulle søke opp kanaler som har premier league, pga premier league hd 1 og hd2 og tv2 sumo og masse greier.

Men greia er, jeg har lyst til å følge med på city sine kamper og finnes det ikke noen kanal som viser alle premier league kampene live? håper på å få svar så jeg rekker og se city - liverpool ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får alle 3 kanalene, det er 3 for når de viser flere kamper samtidig (unntatt kampene klokken 16:00 på Lørdager grunnet krav fra den engelske leverandøren, lang historie).

Eneste kanalen som viser noe utenom kampene er PL 1, viser gamle kamper, engelske match-programmer osv.

 

Det er dyrt ja, men avtalen TV2 har med leverandøren er ikke billig, samt at de jo må tjene penger på det.

Lenke til kommentar

Jeg har canal digital, men sender de bare kamper på søndager? Hørte noen venner snakke om at MAX sendte kamper på søndager, vet dere noe om det?

 

TV2 PL er ikke bundet til noen kanal-distributør, så du kan skaffe PL uansett.

Det er kun TV2 som har rettighetene til PL, de må ha snakket om La Liga, altså den spanske ligaen som MAX sender med jevne mellomrom.

 

 

Annen fordel med f.eks Sumo er at du kan koble en bærbar PC til TVen og fortsatt få kampen på storskjerm, eller så kan du se kampen på f.eks nettbrett.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hvis du kun har lyst til å se City-kampene (og øvrige storkamper i PL) så kan det kanskje være lurt å skaffe seg PL-kanalene på Canal Digital. Hvis du derimot ønsker et bredere utvalg av fotballen så burde du gå for Sumo. Der får du masse sport samlet, til en rimelig månedspris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...