Bassmann1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Får beskjed om at Java API ikke er lastet i Mozilla. Java fungerer i andre nettlesere, men ikke Mozilla som jeg bruker til vanlig. Det er forresten enablet Java i options. Det som skjer er at for hver gang Java skal gjøre noe får jeg pop-up som jeg svarer ja til. Og så kommer beskjed om at java api ikke er lastet, ute av stand til å starte programmet. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Fikk selv problemet igår, sjekket Firefox for update og restartet pcen, det hjalp for meg. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Les igjennom denne tråden, vi klarte og løse det med de forklaringene som er der. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jeg vet ikke hvilken versjon av Java det er snakk om her, men nå er Java 7u13 kommet og den er mye mindre hissig på click-to-play: http://www.oracle.co...ds-1880261.html Selv med sikkerhetsinnstillingen manuelt satt til Very High kommer det nå ingen "legokloss" som jeg må trykke på for å komme inn på nettbanken. Endret 3. februar 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg måtte enable kjøring av javascript først ved å klikke på samme sted som klossen kommer opp altså der det står navnet nettbanken. Da kom legoklossen opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå