ltdata Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Bestilte tur retur billett til USA. Og jeg glemte at maks varighet i USA uten visa er 90 dager. Etter at jeg hadde bestilt fant jeg ut at varigheten ble 93 dager. Hva kan jeg gjøre nå? kan jeg endre på flybilletten? Eller kan jeg f.eks reise til mexico eller canada noen dager og inn i USA igjen slik at jeg ikke trenger visa? Lar de meg i det hele tatt reise til usa når de ser at varigheten på reisen min er 93 dager uten visa? Hva er best for meg å gjøre i min situasjon? Endret 1. februar 2013 av ltdata Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg ville først prøvd å endre flybillett. Usikker på hva som skjer når du skal inn i USA og de ser at returbillettdato er etter at visa går ut. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Litt off topic. Men jeg har en samboer som skal flytte til usa for å jobbe i 1-3 år. Hun har fått arbeidsvisa der. Vi tenkter å gifte oss snart. Hvis vi gifter oss der kan jeg få oppholdstilatelse i usa så lenge hun jobber der? (hun er ikke amerikansk statsborger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå