Skismøring Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har veldig lyst på en ny vanntett telefon, nå som min Defy+ begynner å bli gammel. Vurderer Sony sine, men leser at det er tvil om at de vanntette lukene er særlig holdbare. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har en Acro S. Har hatt telefonen i noen mnd nå. Åpner ikke lukene daglig. Men luken til jack-pluggen blir åpnet flere ganger i uka. Den sitter enda godt fast. Har sett bedre patenter, men ikke så stilrene som på Acro S. Har ingen planer om å bruke telefonen under vann, og selv med en dårlig pakning så anser jeg telefonen som mer vanntett enn en som ikke er IP57 sertifisert. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Takk for hjelpen. Da blir det en Acro S på meg da. Er du ellers fornøyd med den? Ser på testen til Amobil, og ser det følger med en ladedock. Da slipper man å åpne opp dekselet for å lade den via USB. Det er kjekt! Da var den bestilt. At jeg gleder meg er mildt sagt. Endret 1. februar 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Kjempefornøyd. Jobben min innebærer endel utearbeid, så for min del var det en nødvendighet med ip57 eller bedre for min del. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Kjempebra! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå