Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Noen som vet hva faen en tweed dress er? Du trenger ikke å vise meg bilde av det, bare fortelle meg hva det er og hvorfor det heter det. Takk på jævla forhånd. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Var vanskelig å finne frem til.. http://no.wikipedia.org/wiki/Tweed_(tekstil) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Så en tweed dress er er en type kjole som består av forskjellige mønster lagd av ull…? Ok, kult. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Tweed er vel enkelt og greit navnet på stoffet/materialet. Ull som er vevd i mønstre. Hvor du fikk kjole fra er jeg ikke sikker på Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 "Tweed dress" betyr på engelsk tweed-kjole. Men tror ikke akkurat at tweedkjoler er så vanlige. Det betyr nok heller "tweed-dress" på norsk, som betyr en todelt dress som menn går i. Dressbukse og dressjakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå