invisible13 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hei! Tenkte bare jeg måtte lufte dette litt og hører med dere andre her inne, gjelder at det er en jente jeg har litt kontakt med for tiden. Det begynnte med en fest, at jeg ble kjent med hun der, var ganske "brisen" så gjorde ting jeg ikke ville gjort til vanlig men som føltest rett. Snakker kun om enkle ting som å stryke henne litt på ryggen og litt intim kontakt mens vi snakket sammen, så ut til at hun likte det også, hun var ikke beruset i det hele tatt. Var med henne og ett par kompis dagen etterpå og vi hadde god kontakt. Etterpå siden hun bor 2-3 timer unna så har jeg kun hatt kontakt med henne på facebook og sms og sånn. Er jeg som liksom har tatt kontakt hver gang men hun svarer alltid utfyllende og spør om ting osv. hun virker glad i å ha kontakt også. Virker som hun innerst inne er litt sjenert, men hun virker litt glad når jeg skriver til henne på en måte. Vi har også avtalt at vi skal møtes på en fest om en måned eller noe... Nå er jeg bare helt utrolig forelsket og prøver det jeg kan for å få tak i henne, samtidig ikke å virke desperat. Men så kommer sprøsmålet alle lurer på i en slik situasjon, er hun interessert? Hva tror dere utifra beskrivelsene? Takk for svar Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Man kan umulig si noe sikkert om hun er interessert. Jenter er forskjellige og viser interesse på forskjellige måter. Du må rett og slett bare ta initiativ til å finne på noe og se hvordan hun responderer på det Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja. Men for hva vet jeg ikke. Sex eller kjærlighet, 50/50. Lenke til kommentar
EKD Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) indikatorer på at jenta er interessert i deg: – Hun er engasjert i samtalen med deg – Hun smiler – Hun ler av vitsene dine – Hun fniser – Hun ser på deg med et hundevalpblikk eller fascinasjon – Hun tar på deg – Hun tar initiativ til forskjellige ting, som å forflytte seg, spandere på deg, finne på ting – Hun stiller deg spørsmål – Hun gir deg komplimenter – Hun viser deg stolt frem til vennene sine – Hun biter seg i leppa når hun ser på deg – Hun tar seg i håret, retter på kjolen eller fikser på andre ting – Hun skryter og søker bekreftelse – Hun sklir av stolen. wiii La det være en lek. Det skal være morsomt og spennende. Lykke til! Endret 8. februar 2013 av EKD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå