Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil gjennopprette min bærbare Acer Aspire 5750G til fabrikkinstillinger.Har sett at pc'n har et eget Acer eRecovery Management Program. Men det eneste alternativet jeg ser, er å brenne nye Windows-cd'er.

Problemet er at jeg ikke har noen cd'er her og nå, og lurte på om det var mulig og innstallere Windows fra en ekstern hardisk, etter at jeg hadde formatert den.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vis jeg velger alternativet: Gjennopprett Operativsystem til fabrikkstandar (sletter all data på C:/-Stasjonen slettes) Så risikerer jeg ikke å starte maskinen, og ikke kunne bruke den pga mangel på Operativsystem? :)

Gjennopprett Operativsystem til fabrikkstandard betyr det det betyr og IKKE at harddisken din blir blank.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjennopprett Operativsystem til fabrikkstandard betyr det det betyr og IKKE at harddisken din blir blank.

Gjenopprett operativsystemet til fabrikkstandar:

Gjenopprett operativsystemet til fabrikkstandar. Alle data på c:\-stasjonen vil slettes. (*omstart nøvendig)

Gjenopprett operativsystemet til fabrikkstandar:

Gjenopprett operativsystemet til fabrikkstandar. Alle data på c:\-stasjonen vil slettes. (*omstart nøvendig)

Altså, det er vel det som skjer, og den vil boote fra en helt ny partisjon?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...