Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hallo... Er det noen av dere som veit om det kommer en Dark knight eller batman film etter The dark knight rises? Altså jeg har prøvd å sjekke men jeg finner bare at det skal komme animasjonsfilmer å DET er ikke noe for meg lenger. Håper på seriøse å positive svar. Mvh Silje Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Nei, det kommer ikke flere dessverre. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Rises var nok den siste. Men det er rykter om en Justice League film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Nei, ikke noen flere filmer fra christopher nolan, han har gått over til man of steel, og forhåpentligvis jla filmen Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nei, det kommer heldigvis ikke flere. Og hvorfor er ikke animasjon noe for deg lenger? Har du vokst opp og blitt for gammel for sånne barnslige greier? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Animasjon er da ikke dårlig. Batman - The mask of the phantasm er jo en herlig film Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Blir bare så trøtt av animasjon/tegne film.. Vet ikke hvorfor men jeg sovner halvveis i filmen. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nolan dirigerer kanskje ikke, men jeg spår frekt og freidig at det kommer flere filmer. Døren var på vidt gap for at Robin kunne overta som Batman. The Batman er en idé, et prinsipp, ikke en person... remember? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hallo... Er det noen av dere som veit om det kommer en Dark knight eller batman film etter The dark knight rises? Altså jeg har prøvd å sjekke men jeg finner bare at det skal komme animasjonsfilmer å DET er ikke noe for meg lenger. Håper på seriøse å positive svar. Mvh Silje Noen ny Nolan-film blir det ikke, men vi er ikke kvitt Batman av den grunn. Heller tvert imot. Først ute er nok Justice League of America, hvor Batman er med. Det vil dog ikke være Christian Bale som spiller ham, og Nolan er ikke med på noen måte. Etter denne vil Batman dukke opp igjen i en reboot. Det bør nevnes at dette ikke blir en "ekte" reboot, men vil ha Batman fra JLA-filmen. Det har riktignok gått rykter om en JLA-film i årevis, men etter suksessen Marvel har hatt med Cap America, Thor, Iron Man og ikke minst Avengers er DC nødt til å gjøre noe for ikke å bli hengende for langt etter. Det holder ikke med Arrow og (høyst sannsynlig) Booster Gold på tv-skjermen. Btw det kan høres rart ut med en Batman reboot så tidlig, men ikke glem at Amazing Spider-man 2 allerede har startet innspillingen. Nolan dirigerer kanskje ikke, men jeg spår frekt og freidig at det kommer flere filmer. Døren var på vidt gap for at Robin kunne overta som Batman. The Batman er en idé, et prinsipp, ikke en person... remember? Som sagt blir det nok en reboot, ikke en oppfølger. Og når det er sagt var Robin for det første ikke med i Dark Knight-filmene, og for det andre stakk den originale Robin av til en annen by og skiftet identitet til Nightwing. Endret 7. februar 2013 av Lykketrolling 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Oki i den orginale batman filmen jeg har slutter det med at batman,robin å batgirl stikker på nye opdrag. Å i dark knight rises så virker det ut som at robin får en grunn til å overta.. Håper på flere sånne filmer nå har jeg alle filmene.. Altså ikke tegnefilmene men di "ordentlige" filmene Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Som sagt blir det nok en reboot, ikke en oppfølger. Og når det er sagt var Robin for det første ikke med i Dark Knight-filmene, og for det andre stakk den originale Robin av til en annen by og skiftet identitet til Nightwing. Joseph Gordon-Levitt aka. politimannen Blake var Robin i Dark Knight Rises. Han arvet Bruce Wayne og alt Batman-utstyret. Scenen er satt for en oppfølger med Robin som Batman. "The Bat is an idea, not any one person." Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Oki i den orginale batman filmen jeg har slutter det med at batman,robin å batgirl stikker på nye opdrag. Å i dark knight rises så virker det ut som at robin får en grunn til å overta.. Håper på flere sånne filmer nå har jeg alle filmene.. Altså ikke tegnefilmene men di "ordentlige" filmene Selena Kyle skal nok heller forestille Catwoman, ikke Batgirl, men ja, håper på flere filmer, meget underholdene Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Joseph Gordon-Levitt aka. politimannen Blake var Robin i Dark Knight Rises. Han arvet Bruce Wayne og alt Batman-utstyret. Scenen er satt for en oppfølger med Robin som Batman. "The Bat is an idea, not any one person." Uenig, med den tankegangen vil jo filmserien kunne fortsette i all evighet. Det er en trilogi og å runde av på denne måten ved å understreke nettopp det du siterer, at Batman lever "evig", er en strålende måte å avslutte serien på. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Vel. Jeg er ganske sikker på at pengene rår til slutt. Bare håper de nye filmene blir opp til par. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Selena Kyle skal nok heller forestille Catwoman, ikke Batgirl, men ja, håper på flere filmer, meget underholdene Hun mente slutten på Batman & Robin da. Der Alicia Silverstone spiller Batgirl. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Hun mente slutten på Batman & Robin da. Der Alicia Silverstone spiller Batgirl. Aha, gikk litt fort i svingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå